خبرهای داغ:

هدف مربیان عقیدتی رشد و اعتلای ایمان و معنویت در بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز گفت: هدف اصلی مربیان عقیدتی رشد و اعتلای ایمان و معنویت در بسیج است.
کد خبر: ۹۲۹۳۵۸۶
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، نشست هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی بسیج با موضوع نقش مربیان عقیدتی سیاسی در نهادینه سازی خدا محوری و معادباوری وچگونگی پاسخ به شبهات اعتقادی در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا، باحضورحجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه الیگودرز برگزار شد.


حجت الاسلام علی لرستانی در رابطه با اهمیت این برنامه اظهار داشت: ترویج انقلابی گری و جهاد گری است، و تقویت روحیات معنوی و دشمن‌شناسی و ولایت مداری، ایستادگی و مقابله با مفاسد و رفع شبهات در فضای حقیقی ومجازی از مهم‌ترین رسالت مربیان عقیدتی سیاسی بسیج است.

وی ادامه داد: بایستی بنا به فرمایشات رهبری معظم انقلاب، روی بصیرت افزایی مردم وجوانان کار کرد و به آن کمک نمود ودر این شرایط کرونایی نقش شما مربیان عزیز در موضوع نهادینه سازی خدا محوری و معاد باوری بسیار حائز اهمیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه الیگودرز خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی و مسئولیت اصلی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تأمین سلامت فکری و اخلاقی و اعتقادی سیاسی و در یک کلام تربیت اسلامی کلیه بسیجیان به منظور ایجاد توانایی و آمادگی فکری و معنوی لازم در آنها برای حراست و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن می باشد که کلیه فعالیت ها و اقدامات معاونت تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی به عنوان یکی از ارکان اساسی برای تحقق بخشیدن به رسالت نمایندگی ولی فقیه، دربسیج در این راستا طراحی و اجرا می گردد،چراکه هدف اصلی ما رشد و اعتلای ایمان و معنویت در بسیج است.

حجت الاسلام علی لرستانی تاکید کرد: در این شرایط، لازم است که کار فرهنگی را در سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم وبه تکلیف گرایی مردم کمک نماییم و در راستای خدا محوری و معادباوری، و بصیرت افزایی جوانان بسیجی، بسترسازی کنیم ومی توان در بستر فضای مجازی به پرورش فضایل اخلاقی ،تعدیل غرایز و شفاف سازی برای گرایش هر چه بیشتر مردم وجوانان به معنویت و اخلاق اسلامی کمک نماییم
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الیگودرز افزود: باید همه عزیزان دست به دست هم داده و برای پرورش نسلی آگاه و هوشیار و مدافع نظام و رهبری تلاش کنیم.

در پایان این نشست تبیینی ومعرفتی، هر کدام از مربیان عقیدتی بسیج به بیان دیدگاه های خود وارائه مقالات در رابطه با موضوع مورد نظر پرداختند.

خبرنگار مازیار صلواتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار