رئیس موسسه خانواده اسلامی وتربیت معنوی از رونمایی مستند تأثیر گذار «دختر زاگرس» با حضور شخصیت های مطرح فرهنگی و مذهبی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۶۲۸
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, دکتر سید محمد حسین چاوشیان رئیس موسسه «خاتم» با بیان اینکه مستند «دختر زاگرس» مراحل پایانی تدوین راپشت سرمی گذارد، گفت: اواسط آذرماه سال جاری رونمایی رسمی از این مستند تاثیر گذار توسط شخصیت های فرهنگی و نخبگان حوزه زنان وخانواده کشور در سه استان قم، تهران وکهگیلویه و بویراحمد صورت خواهد گرفت.
وی با اشاره به مراحل ساخت مستند بلند دختر زاگرس گفت: ازسال گذشته با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد و سفر تیم پژوهشی مؤسسه خاتم به منطقه دیشموک مراحل پیش تولید این کار آغاز شد که بعد از حدود هشت ماه کار تحقیقاتی و پژوهشی گسترده در خصوص آسیب های اجتماعی بویژه خودسوزی زنان،کار تصویربرداری مستند دختر زاگرس در شهریور امسال در دیشموک به  انجام رسید.
چاوشیان ابراز داشت: مستند دختر زاگرس با موضوع خودسوزی و خودباوری زنان و دختران منطقه زاگرس توسط گروه رسانه ای خاتم مدیا وابسته به موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی«خاتم» تهیه شده است که ضمن بیان عواقب خودسوزی زنان، راه کارهایی را برای جلوگیری از این حادثه تلخ با بهره مندی از نظرات کارشناسان مسایل خانواده و آسیب های اجتماعی ارایه می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات