در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا ، دانش آموزان بسیجی و جهاد گر حوزه مقاومت شهید فهیمده ناحیه زرند معابر اصلی شهرستان زرند را گندزدایی و ضدعفونی نمودند
کد خبر: ۹۲۹۳۶۹۰
|
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:درروز‌هایی که مدارس این شهرستان به دلیل پیشگیری ازشیوع کرونا تعطیل است جمعی از دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت شهید فهیمده ناحیه زرند این شهرستان آستین همت بالا زدند ودرکنار رسیدگی به درس و مشق شان برای پیشگیری ازویروس کرونا در سطح شهرستان تلاش می‌کنند.
    آقای خسروی مسئول فرهنگی این حوزه گفت: دانش آموزان بسیجی حوزه مقاومت شهید محمد حسین فهمیده به صورت نمادین و خودجوش پای کار آمدند که اجازه ندهند که کرونا ویروس بتواند در شهرستان خودنمایی کند.
    وی افزود:دسته ضدعفونی گروهان عملیاتی و جهادی کمیته فرهنگی ستاد مبارزه با کرونای زرند، متشکل از دانش اموزان بسیجی در اقدامی انقلابی مکان‌های پر تجمع این شهر نظیر بانکها، نانوایی ها، پمپ بنزین‌ها و... را با هدف مبارزه و شکست کرونا در شهرستان ضدعفونی کردند.
    مسئول فرهنگی حوزه دانش اموزی ناحیه زرند گفت::شرایط شیوع کرونا در سطح شهر بسیار نگران کننده است که می‌طلبد شهروندان و مسئولین همت بیشتری در مبارزه با این ویروس منحوس داشته باشند
    لازم به ذکر است حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از فعالیت دانش اموزان بسیجی تشکر نمود وو با تاکید براینکه باید به نسل جوان و نوجوان هویت دهی و مسئولیت سپاری دهیم، افزود: تشکل‌های دانش آموزی برنامه‌های خوبی دارند اگرمسئولیت به دانش آموزواگذارکنیم آنان نیز موفق خواهند بود. دربیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت دهی به دانش آموزان تبیین شده است مانیز باید دراین راستا پیشرو باشیم.
    وی در پایان از شهروندان عزیز این شهرستان درخواست نمود با توجه به شیوع ویروس کرونا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراقبت‌های بیشتری در خصوص این بیماری داشته باشند.
    خبرنگار:غلامرضا نورالدینی
ارسال نظرات