فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) کشور گفت: گروه‌های جهادی حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار خود قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۲۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰
فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کشور در گفتگو با خبرنگاربسیج در زاهدان  از برگزاری پویش مهر ماندگار با لبیک به فرمان فرمانده معظم کل قوا در کشور خبر داد.

وی افزود: این پویش با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) و خیرین در جهت کمک به محرومان استان‌های ایلام، کرمان، سیستان و بلوچستان، همدان و لرستان با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برگزار می‌شود.

سهیلی عنوان کرد: این طرح با هدف تامین بسته‌های مواد غذایی و ساخت ۱۰۰ عدد مدرسه در مناطق محروم شرق کشور برگزار خواهد شد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه امروز هر کار فرهنگی باید پیوست اجتماعی داشته باشد اظهار داشت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدام فرهنگی گروه‌های جهادی با پیوست اجتماعی بود.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی در این مدت ضمن شناسایی افراد نیازمند و کسانی که تاکنون نیازمند نبودند، اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌اند.

سهیلی با بیان اینکه اقدامات این گونه باید در سایه مساجد و پایگاه‌های بسیج صورت گیرد گفت: در ارتباط با نحوه توزیع بسته‌های معیشتی با هر گونه اقدامی که آبروی مومنان را به خطر اندازد، مخالفیم.

وی تاکید کرد: دستگاه‌ها اگر برای اعلام گزارش نیاز به تصویربرداری دارند باید در انتشار عکس‌ها کاملا حفظ آبروی مردم و مومنان را مد نظر داشته باشند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران مانند همیشه در این امتحان سخت هم پیروز شد در حالی که کشور‌های مدعی تمدن و حامی حقوق بشر در مقابله با این ویروس به زانو درآمدند.

وی یادآور شد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و خیرین و ملت ایران هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین امسال در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) فرمودند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

جهت اطلاعات بیشتر و مشارکت در پویش مهر ماندگار به وبسایت http://Pouyeshmehrmandegar.com مراجعه نمایید


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد:

از پویش مهر ماندگار حمایت می‌کنیم

رئیس کمیته امداد گفت: از پویش‌هایی که در جهت کمک به مردم مناطق محروم باشد مثل پویش مهر ماندگار حمایت می‌کنیم.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با ستاد رسانه‌ای پویش مهر ماندگار اظهار کرد: پویش‌هایی که برخواسته از عشق و علاقه و گروه گشایی از مردم باشد را حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از همه پویش‌هایی که به نیازمندان کمک کند حمایت می‌کنیم گفت: پویش‌هایی که صادقانه با مردم باشند مخصوصا پویش‌هایی که دست اندرکارانی مثل مهرشاد سهیلی که برای مردم شناخته شده باشند و کار‌های ارزشی داشته باشند برگزاری این پویش‌ها خیلی مهم است.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: مردم هم باید برای کمک به این پویش‌ها بررسی کرده و به افراد شناخته شده اعتماد کنند و ما از اصل پویش‌ها که برای کمک به نیازمندان و مردم باشد حمایت می‌کنیم.
ارسال نظرات