دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات استعدادیابی هوش و خلاقیت:

نخستین رویداد استانی استعدادیابی هوش و خلاقیت برگزار خواهد شد

دبیر اجرایی نخستین دوره مسابقات استعدادیابی هوش و خلاقیت گفت:نخستین رویداد استانی استعدادیابی هوش و خلاقیت دربستر فضای مجازی با همکاری سپاه ناحیه امام سجاد(ع) و ارگان های دیگر غیر دولتی و دولتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۳۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، تلمخانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: نخستین رویداد استانی استعدادیابی هوش و خلاقیت در بستر فضای مجازی با هدف کشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان و معرفی نفرات برگزیده به اساتید مجرب جهت شرکت در آزمون ها و مسابقات مختلف برگزار خواهد شد.

نخستین رویداد استانی استعدادیابی هوش و خلاقیت برگزار خواهد شد

وی افزود: مسابقه و رویداد هوش در روز جمعه ۷ آذر ماه راس ساعت ۲۱ در کانال تلگرامی hoosh68@، در چهار محور هوش کلامی، هوش تصویری، هوش هیجانی و هوش ریاضی برگزار و به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه حضور معتبر اعطا و همچنین از نفرات برگزیده نیز تقدیر و تجلیل می شود.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف این دوره از مسابقات ایجاد انگیزه و حس رقابت بین دانش آموزان استان در این زمان حساس کرونایی که بر کشور حاکم است، می باشد .

همچنین لازم به ذکر است، این مسابقات با همکاری وزارت ورزش جوانان، سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، انجمن سفیران علم گستر البرز، انجمن صنفی مترجمان، مجمع جوانان، موسسه سفیران نشاط و امید، خانه اوقات فراغت استان البرز و سایر موسسات و ارگان های دولتی و غیر دولتی برگزار خواهد شد.

نخستین رویداد استانی استعدادیابی هوش و خلاقیت برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها