خبرهای داغ:
آقایان به جای مردم سخن نگویید و خواسته های خویش را به جای مطالبات مردم جا نزنید. مردم در سه نظر سنجی جداگانه، به دولت روحانی ثابت کردند نظرشان در خصوص یارانه ها در تضاد با دولت است.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۴۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

خبرگزاری بسیج قزوین: طرح کمک معیشتی که توسط مجلس تصویب شد ابتدا بخشی توسط شورای نگهبان که مغایر با قانون و شرع تشخیص داده شد رد شد و متعاقب این اقدام محمد باقر نوبخت رییس برنامه و بودجه و معاون رییس جمهور آب پاکی را روی دست نمایندگان ریخت، مردم یارانه و اعانه نمی خواهند بلکه رفع تحریم ها را خواستارند.

۲۵ قلم کالای اساسی مردم در مدت ۶ماهه اخیر تا هزار درصد افزایش قیمت داشته است. فشاری که بر روی مردم و خالی شدن سفره هایشان است تمام آرزویشان به نان شبی رسیده است. آقایان به جای مردم سخن نگویید و خواسته های خویش را به جای مطالبات مردم جا نزنید. مردم در سه نظر سنجی جداگانه، به دولت روحانی ثابت کردند نظرشان در خصوص یارانه ها در تضاد با دولت است.

نان و معیشت مردم را اگر حواله قیامت می کردید بهتر بود تا رفع تحریم ها، شاید تحریم ها ۵۰ سال دیگر طول کشید. آنجا که ۵ میلیون تن کالای اساسی مردم ۴ ماه درگمرگ می ماند و دلیل آن را مشکلات تعرفه ای و اداری به خورد عوام الناس می دهید چه اتفاقی می افتد که با خبر پیروزی بایدن یک شبه مشکل اداری مرتفع می گردد، تمام کالاها آزاد و دلار سقوط می کند. نه بایدن کاری کرده نه ادارات نیمه شب باز بودند که کار جهادی انجام دهند.

معیشت مردم ۸ سال است در گرو تعامل و مذاکره بی ثمر با شیطان است، آقایان وزیر امروز ناموس مملکت برای خرید یک نان بربری التماس می کرد، چند سال صبر کنند تا تحریم برداشته شود؟ خواست مردم معیشت و اقتصاد است.

تاریخ بنویس که قلم هایت بشکند اگر ننوشتی در کشور کوبا در اوج تحریم های فلج کننده، فیدل کاسترو تمام زمین های کوبا را با دستور ویژه زیر کشت برد، بهداشت و درمان و تحصیل را برای مردمش رایگان کرد. در اوج تحریم هیچ گرسنه ای در کوبای قحطی زده بعد از ۸ سال پیدا نشد و تبدیل به قطب پزشکی دنیا گردید.

دولت با پرداخت ۳۳هزار میلیارد تومان یارانه در سال از هدفمندی یارانه ها بیش از ۱۲۷هزار میلیارد تومان درآمد کسب می کند، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان انصراف سالانه هم از یارانه وجود دارد که قرار شد در بخش بهداشت و درمان هزینه گردد. جناب نوبخت در مدت ۸سال نزدیک به یک تریلیون تومان درآمد یارانه ها بوده است علاوه بر بودجه کشور و قرض ها و برداشت های وحشتناک از صندوق ذخیره و توسعه ، این پول ها کجا هزینه می شود؟

چگونه مردم را معطل برجام و رفع تحریم ها می کنید که تمام مقدسات و انقلاب در معرض تهدید است!
۸سال نتوانستید تحریم و تهدید را از مردم دور کنید تا چند سال دیگر مردم صبر کنند؟ یک میلیارد دلار کمک به خودروسازها، ۱۸میلیارد دلار ارزفساد آور ۴۲۰۰تومانی، ۶۰تن طلا و سکه را یک شبه به بازار حراج فرستادید وقتی نوبت سفره مردم رسید با پرشی عالی از روی ملت رد شدید؟

هرچند مردم ما هستیم، ماییم درد فقر، نداری، رنج، فشار تورم و تحریم را حس می کنیم، من توصیه می کنم نان مردم را حواله قیامت کنید تا خدا لطفی کند، اعتماد و اعتقاد شما به کرم شیطان همین بدبختی است که گریبان ملت را گرفته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها