خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج

گفتگوی صمیمانه با خانم سیما زالی (نابغه ی ورزش کاراته در شهرستان بویین میاندشت)

به مناسبت هفته بسیج،خبرنگار خبرگزاری بسیج در دیداربا نابغه ورزشی شهرستان مصاحبه ای را ترتیب دادند که دعوت می شود از متن مصاحبه دیدن فرمایید.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۶۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

به مناسبت هفته بسیج از بویین میاندشت)،فرصتی حاصل شد در خدمت یکی از نوابغ ورزشی بسیج شهرستان بویین میاندشت باشیم. در ادامه شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می کنیم.

بسم الله الرحمن الرحیم
عرض سلام و خداقوت داریم شما و تشکر میکنم از وقتی که گذاشتین لطفا معرفی مختصری از خود و حرفه و تخصصتان رو توضیح دهید؟
با سلام و عرض ادب،اینجانب سیما زالی فرزند ابوالقاسم زالی متولد 1383 و ساکن محله بویین در شهرستان بویین میاندشت هستم...
هم اکنون مشغول تحصیل در پایه یازدهمن تجربی در مدرسه زینب(س)میباشم.بنده از دوران ابتدایی تا به الان به علت علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی مخصوصا رشته رزمی بصورت ناپیوسته مشغول فعالیت در این زمینه هستم،اما به دلیل نبود امکانات و مربی دائمی متاسفانه آنچنان که باید پیشرفت نکرده ام.الحمدالله حدود 1سالی هست که با پیگیری های مدیریت محترم باشگاه پاس ،جناب آقای خسروی در جهت تامین مربی متعهد و اخلاقی سرکار خانم سنسی موسوی پیشرفت چشم گیری داشته ام و موفق به کسب مقام های گوناگون شهرستانی،استانی و کشوری در سبک کیوکوشین و دفاع نوین شده ام.
حدود سه سال میباشد در رشته کیوکوشین کاراته ماتسو شیما(اوس)مشغول به فعالیت ورزشی هستم.
حدود 5/1سال در سبک دفاع نوین با مربی گری سرکار خانم چشمه خاور مشغول به فعالیت میباشم.
چه شد که شما به این حرفه روی آوردید؟
به دلیل علاقه شدید به رشته های رزمی و تماشای سریال های رزمی و حمایت خانواده و انگیزه پیشرفت و حفظ سلامتی و همچنین تواضع و فروتنی و دلیری این سبک همراه با توکل برخدا فعالیت در این زمینه را آغاز کردم.
آینده رشته و حرفه شما تا چه حدی تضمین شده است؟
با توجه به شرایط فعلی به خصوص بیماری کرونا و عدم حمایت مسئولین ذیربط به خصوص اداره تربیت بدنی امید به پیشرفت چندانی نمیرود.به شرط رفع این مشکلات با توکل بر خدا و حمایت مسئولین مربوطه از رشته های رزمی و ورزشی ویژه بانوان،امید است به کسب بالاترین درجات در حد ملی و بین المللی و البته قابل توجه است هر کس تلاش و پشتکار خودش آینده خودش را میسازد.
افق شما در این رشته ورزشی تا کجاست و به چه نقطه ای وصل میشود؟
تربیت هنرجویان شایسته و همچنین اثبات اینکه بانوان شهرستانی حتی با کمبود امکانات هم میتوانند برای سرزمین خود بدرخشند.تاجایی که بتوانم خدمتی به مردمان شهرستانم انجام داده باشم و برای میهنم فردی مفید و الگوی مثال زدنی و باعث افتخار باشم.
شروع حرفه ی ورزشی شما با چه امکانات و زیر ساخت هایی قابل شروع است؟
اولین و مهمترین اصل برای انجام هر کار امید به خدا و سپس انگیزه،علاقه و پشتکار و حمایت همه جانبه میباشد.
مشفق ها و بازدارنده هایتان در این راه را میتوانید نام ببرید؟
مسئول محترم باشگاه پاس و همچنین مربیان عزیزی که با گفتار و کردار خود راه پیشرفت را به من نشان داده اند و از همه مهمتر خانواده که با حمایتآنها پیشرفت زیادی در این زمینه داشته ام.
درخواستی اگر از مسئولان دارید را میتوانید نام ببرید؟
حمایت و نگاه مثبت به رشته های ورزشی-رزمی بانوان و فراهم سازی امکانات مورد نیاز برای پیشرفت ورزشکاران و رسیدگی به درخواست مربیان.
سخن آخر درباره خودتان و حرفه تان که احساس میکنید که در سوالات نبوده را بفرمائید؟
علی رقم اطلاع رسانی های فراوان در خصوص کسب مقام ها و رتبه های فراوان حتی کشوری توسط اینجانب و سایر هنرجویان در فضای مجازی،متاسفانه افراد حقوقی هیچگونه تشویق و تشکر و حمایتی حتی در قالب یک دست نوشته یا پیام تبریک در فضای مجازی نکرده اند.

در پایان تشکر فراوان دارم از مسئولم حترم باشگاه پاس،سنسی سیده زهرا موسوی،استاد سمیه چشمه خاور و مدیر محترم دبیرستان حضرت زینب سرکار خانم کاویانی و همه عزیزانی که به هر نحوی موجبات تشویق و ایجاد انگیزه و پشتکار فراوان این جانب را فراهم نموده اند.
برای پرواز باید از هر چیزی که باعث سنگینی میشود دل کند تا به اوج رسید...
بلندی از آن افت کو پست شد،در نیستی کوفت تا هست شد.
خیلی تشکر میکنم ازتون خانم زالی ،امیدواریم که همیشه موفق و سربلند و پیروز باشید و خبر موفقیتهای هرچه بیشتر شما را بشنویم و ببینیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار