خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سپاه بجنورد گفت: شناسایی و رفع معضلات و آسیب های اجتماعی و فرهنگی محله ها، از وظایف اصلی پایگاه های مقاومت بسیج محله است.
کد خبر: ۹۲۹۳۷۸۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نجمه فیروزه " فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سپاه بجنورد " در جلسه هیئت اندیشه ورز ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت : کتاب هم فرهنگ است و هم فرهنگ ساز می کند و پیشرفت ، رشد ، فرهنگ و تمدن بشر در ابعاد مختلف مرهون کتاب است و هیچ فرهنگ و تمدنی نیست که متاثر از کتاب نباشد.

وی در ادامه به ماموریت های پایگاه های مقاومت بسیج در جامعه پرداخت و افزود: از وظایف اصلی پایگاه های مقاومت بسیج در منطقه استحفاظی خود ، شناسایی معضلات و مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و اعتقادی است که با راه اندازی هیئت اندیشه ورز و استفاده از نخبگان ، معتمدین و متخصصین محله و همراه با نهاد های دولتی ، در جهت رفع این معضلات چاره اندیشی و اقدامات اجرایی انجام دهیم.

نجمه فیروزه در پایان از زحمات تمام بسیجیان این حوزه مقاومت بسیج جهت حضور پرشور در رزمایش کمک مومنانه تقدیر و تشکر نموده و از آنان خواست با مشکلات اقتصادی و آسیب های این ویروس منحوس کرونا در جامعه وجود دارد ، در این رزمایش خداپسندانه مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها