جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج باحضورمسئولین ادارات،امام جمعه وفرماندار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری رفسنجان برگزار شد
کد خبر: ۹۲۹۳۸۲۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج باحضورمسئولین ادارات، امام جمعه، فرماندار شهرستان در سالن جلسات فرمانداری رفسنجان برگزار شد. در این جلسه سرهنگ پساوند ضمن تشریح برنامه‌های امسال با اشاره به شعار هفته بسیج امسال" بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین"، اظهار داشت: شروع برنامه‌های هفته بسیج امسال از جمعه ۳۰ آبان ماه ۹۹ با عنوان " بسیج، معنویت و سلامت" که در این روز برنامه تقدیر و اهدای هدیه به کادر درمان و بسیجیان مدافع سلامت و راه اندازی پویش " ما همه ماسک می‌زنیم" در فضای مجازی و توزیع ماسک رایگان توسط بسیجیان در شهر و انتشار مستند" زمزمه ایثار" خدمت رسانی بسیج شهرستان در بحث کرونا در فضای مجازی انجام می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان بیان کرد: شنبه یکم آذرماه ۹۹ تحت شعار" بسیج، فرزند مسجد و خادم مردم" که در این روز گندزدایی، ضدعفونی کردن معابر و غبارویی و گل افشانی مساجد توسط بسیجیان مدافعان سلامت انجام می‌گردد.
وی با اشاره به عنوان برنامه یکشنبه دوم آذرماه ۹۹ " بسیج، مطالبه گر و عدالت خواه"، گفت: در این روز از نماینده مردم رفسنجان و انار در فضای مجازی می‌خواهیم به سوالات بسیجیان پاسخ دهد و بحث مطالبه گری انجام شود.
سرهنگ پساوند افزود: دوشنبه سوم آذرماه ۹۹ تحت عنوان " بسیج، سبک زندگی اسلامی و ایرانی " که در این روز طراحی عکس نوشته، بروشور و پوستر با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی و انتشار در فضای مجازی و اجرای مسابقه و اهدای جوایز به بهترین پوستر انجام می‌شود.
وی با اشاره به سه شنبه ۴ آذرماه ۹۹ با شعار "بسیج، ولایی و انقلابی و تمدن ساز " خاطرنشان کرد: برگزاری جشن امام حسن عسکری (ع) درفضای مجازی و به صورت خانوادگی در منازل انجام می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود و همچنین مطالب از سیره و رفتار‌های مجاهدانه شهید سلیمانی منتشر خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان گفت: چهارشنبه ۵ آذرماه ۹۹ تحت عنوان "سالروز تاسیس بسیج به فرمان امام راحل " که در این روز برگزاری نمایشگاه عکس بسیج شهرستان از بدو تاسیس تا کنون، رونمایی از تیپ شهید امینی در کرمان با حضور سردار سلامی (که این لشکر در رفسنجان هم راه اندازی شده و ۵ گردان؛ سه گردان از رفسنجان و دو گردان هم از شهربابک و فرمانده این تیپ حاج محمد میرزایی است) در این روز رونمایی خواهد شد.
سرهنگ پساوند بیان کرد: پنج شنبه ۶ آذرماه ۹۹ با شعار "بسیج کمک مومنانه و ایثارگری" که در این روز رزمایش کمک مومنانه برگزار و اقلام معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود و همچنین عطرافشانی قبور شهدا با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و افتتاحیه دو پایگاه خواهر و برادر در روستای نوش آباد برگزار می‌شود.
وی در پایان صحبت‌های خود بر اجرای مرحله سوم کمک مومنانه در موضوعاتی، چون؛ تهیه جهیزیه، آزادی زندانیان، اشتغال، کمک‌های بهداشتی و تهیه لوازم التحریر و ... تاکید کرد و خواستار همکاری ادارات شهرستان در این موضوع شد.
ارسال نظرات