مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج:

خدمت رسانی بسیج به مردم قابل لمس است / با روحیه بسیجی دشمن را عقب زدیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا از ویژگی‌های بسیجی را خدمت رسانی به مردم برشمرد و افزود:همه شاهد بودند خدمات بسیج در شرایط بحرانی و سخت به مردم ملموس بوده است.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۲۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
خدمت رسانی بسیج به مردم قابل لمس است / با روحیه بسیجی دشمن را عقب زدیم
 
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، و با اشاره به اینکه  ما باید بتوانیم با الگوگیری از امیرالمومنین علی (علیه السلام)  که تمام وجودش را وقف اسلام، انقلاب و  جریان اسلام اصیل پیامبر (ص) کردند، ادامه دهنده راه امام باشیم، به شاخص‌های بسیج و بسیجی پرداخت و گفت: ایمان اخلاص، معرفت، بصیرت، آمادگی، ولایت مداری و زمان شناس بودن از شاخصه‌های مهم یک بسیجی است که این شاخصه‌ها توانسته امروز دشمنان انقلاب اسلامی را به خاک مذلت بنشاند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه  اگر یک بسیجی زمان خود را بشناسد و بداند که در چه موقعیتی قرار دارد قطعا می‌تواند در برابر زیاده خواهی‌های اجانب داخلی و خارجی مقاومت کند، اضافه کرد: دشمن در لباس‌ها و از مکان‌های مختلف وارد می‌شود   لذا بسیجی میداند در مقابل دشمن چه عکس العملی نشان بدهد.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه بسیجی دشمن ستیز هم هست، افزود: این دشمن ستیزی در عرصه‌های اقتصادی، نظامی، فرهنگی و امثالهم است که دشمن برای  انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده است و بسیجی با انواع  توطئه‌ها و  برنامه‌های دشمن آشناست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که بسیجی اقدام به موقع دارد، خاطرنشان کرد: بسیجی نگاه نمی‌کند که کار از کار بگذرد و بعد از آن نادم و پشیمان باشد، برای نمونه اگر اقدام به موقع بسیجیان در سوریه و عراق نبود امروز باید در درون کشور با تفکیری‌ها و داعشی‌ها می‌جنگیدیم.

به گفته حجت الاسلام تسخیری بسیج و بسیجی آشنا به تاکتیک‌ها و تکنیک‌های دشمن است و برای  آن برنامه ریزی دارد و با اقدام به موقع توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به  جهاد علمی بسیجیان هم اشاره کرد و یادآور شد: بسیجی در حوزه علمی و دانشی در میدان کار است و امروز شاهد عرصه علمی و دانش بنیان توسط بسیجیان هستیم.

حجت الاسلام تسخیری از دیگر ویژگی‌های بسیجی را خدمت رسانی به مردم برشمرد و افزود:همه شاهد بودند که بسیج در کنار آحاد مردم، در شرایط بحرانی و سخت کشور مثل سیل، زلزله و نیز دوران کرونا، در حوزه خدمات رسانی، نقش آفرینی کرده و خدمتش به مردم ملموس  بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه بسیج و بسیجی فرهنگ ساز و مکتب ساز  است، گفت: فرهنگ مهدوی ، فرهنگ علوی و نیز مکتب سلیمانی از بسیج نشات گرفته است؛ لذا بسیجی برای آماده سازی جامعه مهدوی و خودش به عنوان سرباز مهدوی در میدان اجتماعی حضور دارد و از سربازان امام زمان «اروحناه فداه» و نائب برحقش حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» است.

حجت الاسلام تسخیری در پایان سخنان خود  با تاکید براینکه ۴۰ سال روحیه بسیجی توانسته دشمن را کیلومتر‌ها از انقلاب عقب نگه داشته باشد اضافه کرد: هرجا تفکر و روحیه بسیجی دیده نشد، دشمن به انقلاب نزدیک شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها