خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

اجرای 200برنامه هفته بسیج در قاینات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: 200 برنامه که اکثرا در فضای مجازی خواهد بود  و برنامه «هر  پایگاه بسیج یک ایستگاه سلامت» از برنامه ها اجرایی در هفته بسیج خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۳۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

سرهنگ پاسدار رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نهادی است که با انقلاب اسلامی ایران متولد شد و وظیفه آن حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

وی گفت: بسیج نهادی است که از متن مردم برخاسته است و  ملت ایران نمادشان بسیجی بودنشان است و همه مردم اعضاء بسیج بوده و هستند.

فرحبخش ثانی افزود: شعار امسال هفته بسیج  « بسیج، پیشروی خدمت و امیدآفرین» نامگذاری شده است و برنامه ها با هدف ارائه خدمت، محرومیت زدایی و اشتغال زایی است.

وی ادامه داد: اقداماتی از جمله افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی شامل افتتاح قنوات، افتتاح منازل ساخته شده برای محرومین به همت بسیج سازندگی، افتتاح و بهره برداری از 59 کارگاه کوچک و زود بازده در راستای اشتغال زایی، اعزام گروه های جهادی به منطق محروم شهرستان و تجلیل از جهادگران در عرصه اقتصاد مقاومتی و برگزاری مرحله سوم از رزمایش کمک های مومنانه در طول هفته بسیج انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات عنوان داشت: اجرای طرح شهید سلیمانی و شکل گیری گفتمان پیشگیری بهتر از درمان، اعزام همیاران درمان جهت همیاری و کمک رسانی به پرستاران و نیروهای شبکه بهداشت و درمان و همچنین کمک رسانی به بیماران کرونایی از جمله دیگر اقدامات در طول هفته بسیج می باشد.

وی در پایان تصریح کرد:  200 برنامه که اکثرا در فضای مجازی خواهد بود  و برنامه «هر  پایگاه بسیج یک ایستگاه سلامت» از دیگر برنامه ها اجرایی در هفته بسیج خواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان قاینات در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در راستای مبارزه باکرونا با توجه به شروع همه گیری موج سوم  اقداماتی از جمله فعال شدن گروه های جهادی در عرصه ضد عفونی و توزیع ماسک، فعالیت این گروه ها در زمینه فرهنگی و تبلیغات میدانی اعم از نصب پوستر و تراکت بر روی  وسایل نقلیه، تبلیغات در فضای مجازی، خرید اقلام مورد نیاز بیماران کرونایی و رساندن به آن ها درب منازل و پرداخت وام های کمک معیشتی انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به خساراتی که به برخی از مشاغل در دوران شیوع کرونا وارد آمده است اقداماتی از جمله کمک به خانواده های نیازمندان و محرومین انجام شده اشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها