خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۸۷ میلیارد ریال روغن خودرو احتکار شده در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۴۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کشف ۱۸۷ میلیارد ریال روغن خودرو احتکار شده در همدانسردار سلمان امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و در ادامه اجرای طرح‌های مقابله با محتکران کالا‌های اساسی مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با رصد اطلاعاتی یک انبار بزرگ محل نگهداری روغن خودرو را شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع به محل اعزام و از انبار یاد شده بازدید و در بازرسی صورت گرفته  بیش از ۲۵۶ هزار لیتر انواع روغن خودرویی و صنعتی احتکار شده، کشف و انبار مذکور را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش روغن‌های خودرو احتکار شده را ۱۸۲ میلیارد ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی ابراز داشت: همچنین در پی کسب خبری مبنی بر انبار روغن موتور خودرو‌های سبک و سنگین و عدم توزیع آن بین رانندگان در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سردار امیری افزود: ماموران انتظامی با همراهی مقام قضائی و نماینده اداره صمت شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، ۲۱ هزار و ۸۷۸ لیتر روغن موتور احتکار شده را که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تقدیر از همکاری‌های مجدانه ادارات تعزیرات حکومتی و صمت در مبارزه با محتکران، گفت: برخورد با هر گونه احتکار به صورت جدی در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار دارد.

 انتهای پیام/
ارسال نظرات