خبرهای داغ:
در راستای قرارگاه حافظان سلامت و مهار این ویروس منحوس ناحیه امام حسین(ع) برنامه های نظیر تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی و اهدای خون به همت بسیجیان جهت کمک به آسیب دیدگان از کرونا اجرا نموده است.
کد خبر: ۹۲۹۳۸۵۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان، بسیجیان حوزه امام علی (ع) سپاهان شهر ناحیه امام حسین (ع) بعدازظهر امروز به همراه فرماندهی و اعضای شورای حوزه با حضور در مرکز انتقال خون اصفهان خون خود را جهت بیماران نیازمند اهدا نمودند.

فرمانده حوزه امام علی (ع)سپاهان شهر برادر پاسدار عابدی در مصاحبه با خبرنگار بسیج گفت  در راستای قرارگاه حافظان سلامت شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی و مهار کرونا، برنامه هایی نظیر نذر خون ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به همت بسیجیان محدوده سرزمینی سپاهان شهر صورت پذیرفته است

ایشان گفت امروز تعدادی از بسیجیان پایگاههای مقاومت شهرک شهید کشوری در مرکز انتقال خون استان اصفهان حاضر شدند تا با اهدای خون به بیماران نیازمند حیات دوباره ببخشند.

عابدی  در ادامه گفت: بسیج در همه جا میدان دار و پیشگام بوده و در این مقوله هم سعی می کند  جهادگران بسیجی در این صحنه ها حضور فعال داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها