اهدای خون توسط کارکنان و سربازان سپاه ناحیه مالک اشتر

به مناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان و سربازان ناحیه مالک اشتر با اهدای خون و همچنین پلاسمای بهبودیافتگان کووید ۱۹ به بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی ادامه زندگی را هدیه دادند.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۴۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ با توجه به شرایط کشور بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا و کم شدن ذخیره بانک‌های خون، فرماندهی جمعی از کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت کردند.

فرمانده سپاه مالک اشتر گفت: پاسداران و سربازان که همواره در صحنه‌های مختلف آماده ایثار و فداکاری بوده اند و امروز هم با اهدای خون خویش برای عزت و امنیت کشور وارد میدان شدند و در راستای کمک‌های مومنانه و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، به صورت داوطلبانه خون خود را برای نجات جان بیماران اهدا کردند.

وی افزود: پاسداران که در گذشته برای دفاع از شرافت و امنیت کشور گام نهادند، امروز بر حسب ضرورت و برای کمک و یاری به بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های خونی، در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت کردند.

فرمانده سپاه مالک اشترهدف از اهدای خون را نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون و مهرورزی در بین اقشار مختلف جامعه و افزایش روحیه ایثارگری و همدلی در ایام شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

وی گفت: در این حرکت خدا پسندانه کارکنان ضمن اهداء خون در شرایطی که بیماران احتیاج به فرآورده‌های خونی دارند پیمان بستند در مدت زمان این بیماری منحوس که احتیاج بیشتری به فرآورده‌های خونی است در زمان مقرر بعدی با حضور در یکی از پایگاه‌های انتقال خون استان در این کار انسانی شرکت نمایند.

سرهنگ کوکبی این عمل خداپسندانه را باعث بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی و ادامه راه شهدا بیان نمودن و شرکت دراین پویش را از وظایف اجتماعی و انسان دوستانه خود ذکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها