استاندار مرکزی:

بسیج مردمی برای مقابله با کرونا از اهداف قرارگاه جهادی سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی

استاندار مرکزی گفت: بسیج برگرفته از بطن مردم است و یک تجربه چهل ساله دارد و در طول این سالها نشان داده به عنوان یک نسخه شفا بخش کارکردی موثر دارد.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۷۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین افتتاح قرارگاه جهادی ، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تشکیل و راه اندازی قرارگاه جهادی ، سلامت و محله محور شهید سلیمانی به برکت هفته گرامیداشت بسیج انسان را یاد دفاع مقدس و شور و اشتیاقی که رزمندگان در دفاع مقدس داشتند می اندازد .

وی افزود: اگر دفاع مقدس با دشمنان بعثی و کشورهای غربی طرف بودیم امروز در مقابل دشمنی به نام ویروس منحوس کرونا هستیم که سلامت و معیشت مردم را هدف گرفته و لذا همه وظیفه داریم با تاسی از روحیه دفاع مقدس به درستی نقش آفرینی کنیم.

آقازاده اظهار کرد: تشکیل قرارگاه جامع شهید سلیمانی توسط سپاه روح الله استان مرکزی یک اقدام به موقع بود و جای تقدیر از فرماندهی محترم سپاه روح الله و کلیه پاسداران و بسیجیان دارد که دلسوزانه این قرارگاه را برای مبارزه و مقابله همه جانبه با کرونا تشکیل دادند و این قرارگاه به مثابه حمله به دشمن است و همه باید نقش خود را در قرارگاه به درستی ایفا کنند چراکه اگر یک فرد کار خود را به اشتباه انجام دهد قطعا کل کار به مشکل خواهد خورد.

ی با بیان اینکه هدفمند، هوشمند و دقیق عمل کردن باید در دستور کار قرارگاه باشد، افزود: امروز با همه توان و امکانات لازم باید به مبارزه با دشمنی همچون کرونا برویم و همه باید تلاش کنیم که اهداف قرارگاه به خوبی محقق شود و لذا اولویت قرارگاه باید مبتلایان به کرونا باشد که به خوبی رهگیری و شناسایی شوند تا مشکلاتی برای جامعه و خانواده خود ایجاد نکنند و البته قطع زنجیره کرونا محور کلیه فعالیت ها باشد و همه باید تلاش کنیم زنجیره ابتلا را قطع کنیم.

استاندار مرکزی تأکید کرد: امروز قرارگاه شهید سلیمانی و مجموعه هایی که اینچنین مخلصانه برای مقابله با کرونا تلاش می کنند چشم امید مقام معظم رهبری و مردم هستند و همه باید کمک کنیم تا در پایان این دو هفته تعطیلی نتایج خوب و موثری کسب شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه های دوهفته تعطیلی برای کشور بسیار کمر شکن است،گفت: به خاطر سلامت مردم ناچار به اجرا کردن آن هستیم و متاسفانه در طی این دو هفته تعطیلی خسارت های کمر شکنی به برخی از مردم وارد می شود که راه کار آن همدلی و راه اندازی پویش های کمک مومنانه است و باید دست اطرافیانمان را بگیریم.

آقازاده افزود: تعطیلی دو هفته ای در کشور اگرچه خسارت آور است اما یک فرصت ارزشمند برای قطع زنجیره کرونا و کاهش خسارت ها است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از روز اول تعطیلی با تصمیماتی که امکان دارد گرفته شود تنها گروه ۱ در مناطق قرمز استان می توانند فعالیت داشته باشند و انتظار داریم مردم ما را در اجرای صحیح این طرح یاری دهند.

استاندار مرکزی بیان کرد:نیروی انتظامی ، بسیج، سپاه ، دستگاه های دیگر و شورای تامین برای اجرای صحیح طرح و اعمال قانون یک تعامل مثبت با مردم داشته باشند و نهایت همکاری با مردم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط مختلف کشور هر جایی که بسیج به میدان آمد خیالمان از بابت مسائلی راحت شد، چراکه بسیج برگرفته از بطن مردم است و یک تجربه چهل ساله دارد و در طول این سالها نشان داده به عنوان یک نسخه شفا بخش کارکردی موثر دارد و امروز همه باید بسیج را کمک دهیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات