خبرهای داغ:
در راستای حمایت از تولید کنندگان،

بازدید مسئولین بسیج کارگری سپاه استان و شاهرود از سه کارخانه

مسئولین بسیج کارگری، بسیج اقشار سپاه استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و فرمانده بسیج کارگری الغدیر از شرکت‌های طب پلاستیک، قند شمیم و سیم و کابل مغان شاهرود بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۸۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
بازدید مسئولین بسیج کارگری سپاه استان و شاهرود از سه کارخانهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس سازمان بسیج کارخانجات_کارگری و بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری سپاه شاه و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان از شرکت‌های طب پلاستیک، قند شمیم و سیم و کابل مغان در شهرک صنعتی شاهرود بازدید کردند.
جعفر اسماعیلی فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارگری سپاه ناحیه شاهرود در این بازدید‌ها با بیان اینکه آنچه امروز ما را واداشته که بیش از پیش بمسأله اقتصاد توجه کنیم، بیانات رهبر فرزانه انقلاب در سال‌های متوالی و در پیام‌های سال نو است گفت: این بیانات نشانگر پیش بینی مدبرانه ایشان از معضلات اقتصادی آینده و معادلات منطقه و جهان بوده است.
وی با اشاره به اینکه این پیام‌ها آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است افزود: بار دیگر در سال کنونی که مذین به سال جهش تولید نامگذاری گردید و باتوجه به پیش گام بودن حوزه بسیج کارگری در تمامی عرصه‌ها همچون رزمایش کمک مومنانه و استفاده از ظرفیت کارخانجات شهرک صنعتی شهرستان با توجه به شیوع ویروس کرونا در سال جاری مورد توجه قرار گرفت.
فرمانده حوزه بسیج کارگری الغدیر شاهرود ادامه داد: آسیب پذیری بسیاری از اقشار جامعه وتعطیل شدن مشاغل برنامه ریزی و ارتباط گیری با کارخانجات را بیش از پیش مورد توجه قرار داد و طی هماهنگی بعمل آمده با فرمانده پایگاه شهرک صنعتی شاهرود نشست‌های صمیمی با مدیر عامل دو واحد صنعتی شرکت شمیم قند شاهرود و مدیر عامل شرکت طب پلاستیک شاهرود انجام شد.
در این دیدار‌ها در خصوص تشکیل پایگاه بسیج کارگری در این کارخانجات، پیگیری مشکلات تخصصی کارخانجات، پیگیری مسجد در مجموعه شهرک صنعتی و تجهیز پایگاه بسیج و کمک به رزمایش مواسات و کمک مومنانه بحث و تبادل نظر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار