خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان از آغاز اجرای مانور یک روزه نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۴۱۱۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین جهت ارتقای وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی  در اماکن، گفت: در این راستا مانور یک روزه ای همزمان با سراسر کشور در مانه و سملقان در حال برگزاری است.

 این مانور با همکاری شبکه بهداشت شهرستان  و بسیجیان داوطلب از ساعت 10 صبح  امروز به منظور نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز، اماکن و محیط های اداری ، افزود: امیدواریم بسیجیان با ورود خود به این ماموریت می توانند کمک قابل توجهی در زمینه کنترل شرایط بهداشتی و مقابله با ویروس کرونا داشته باشند.

وطن دوست با اشاره به همکاری 22 تیم  دو نفره از بسیجیان سطح شهرستان در این مانور یک روزه، گفت: قبل از آغاز این مانور، یک دوره ویژه فشرده آموزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی  برای بسیجیان مورد نظر در محل شبکه بهداشت شهرستان برگزار شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها