خبرنگاران با پوشش خبری مناسب اقدامات و کارکردهای بسیج در عرصه‌های مختلف به تقویت و عمق بخشی تفکر و روحیه بسیجی در جامعه بپردازند.
کد خبر: ۹۲۹۴۲۶۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

 

نشست خبری هفته بسیج در بیله سوار


به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت الاسلام فاضلی نیا با اشاره به فعالیت گسترده جریان تحریف در فضای رسانه‌ای و فرهنگی کشور خواستار اهتمام جدی تر اصحاب رسانه به روشنگری و مقابله با این جریان شدند.

وی گفت : امروز با توجه محدودیت ناشی از کرونا که باعث شده به خاطر حفظ سلامتی و جان مردم، برنامه ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل بهداشتی و بیشتر در فضای مجازی برگزار شود در چنین شرایطی وظیفه فعالان فضای مجازی و رسانه و صاحبان قلم سنگین تر از از گذشته و صاحبان رسانه ها امروز تاثیر مستقیم بر افکار عمومی جامعه دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار در ادامه سخنان خود با اشاره  با شناخت دقیق و رصد عملیات روانی دشمن که به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی است  گفت : خبرنگاران با پوشش خبری مناسب اقدامات و کارکردهای بسیج در عرصه‌های مختلف به تقویت و عمق بخشی تفکر و روحیه بسیجی در جامعه بپردازند.


 سرهنگ اختری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار ضمن تبریک هفته مبارکه بسیج از عملکرد اصحاب رسانه در پوشش خبری و انعکاس مطلوب اقدامات و فعالیت‌های بسیج در جهت مقابله با کرونا اعم ازاقدامات پدافند زیستی و کمک های مومنانه تشکر و قدردانی کرده و به شعار راهبردی امسال" بسیج پیش رو خدمت و امید آفرینی" اشاره کرد و گفت :  ان شاء الله امسال بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و اکثرا در فضای مجازی با محوریت پایگاه های مقاومت یعنی به صورت محله محور برگزار خواهدشد.


سرهنگ اختری با اشاره به فعالیت‌های بسیج  اظهار کرد : بسیج در هر عرصه‌ای که به حضورش نیاز بوده در خدمت مردمان عزیز و بزرگ کشورمان بوده و خواهد بود در عرصه‌های مختلف امنیتی عمرانی، زیرساختی، معیشتی موضوع زلزله و بلاهای طبیعی به طور جدی وارد عمل شده است و نقش اساسی را در جهت امدادرسانی و کمک رسانی داشته است.


وی افزود برنامه های بسیج امسال بیشتر سمت سوی مبارزه با شیوع بیماری کووید ۱۹ و تلاش در جهت کمک به حفظ سلامت مردم خواهد بود و از همه مردم شهرستان دعوت می کنم با رعایت پروتکل بهداشتی در این برنامه ها همکاری لازم را داشته باشند.


اختری در ادامه به مراسم ویژه پنج آذر آیین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین که هر ساله با تجمع باشکوه و عظیم بسیجیان عزیز برگزار می شد اشاره نمود و عنوان کرد :مراسم ۵آذر امسال بنا به شرایط موجود به صورت غیر حضوری برگزار خواهدشد و بسیجیان عزیز در منازل خود حضور خواهند داشت و به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی که از طریق رسانه ها ملی پخش خواهد شد گوش خواهند داد.

 

نشست خبری هفته بسیج در سپاه ناحیه بیله سوار

نشست خبری هفته بسیج در سپاه ناحیه بیله سوار

ارسال نظرات