پیام تسلیت شورای اطلاع رسانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در پی درگذشت فعال رسانه ای حاج پژمان مهدوی فر

پیام تسلیت شورای اطلاع رسانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) در پی درگذشت فعال رسانه ای حاج پژمان مهدوی فر
کد خبر: ۹۲۹۴۲۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، خبر ناباورانه درگذشت حاج پژمان مهدوی فر از فعالان رسانه ای ، مدیر مسئول سابق خبرگزاری فارس و رئیس شورای بسیج رسانه ایلام باعث تاسف و تالم اصحاب فرهنگ و رسانه شد.

 مرحوم  مهدوی فر از آغاز بروز ویروس منحوس کرونا ، با روحیه جهادی در کنار اصحاب رسانه و سفیران سلامت ، در جبهه و میدان دفاع از سلامت مردم ، به رسالت خطیر و تکلیف حرفه ای خود جامه عمل پوشانید و در این راه مردانه ، جان خویش را فدا کرد و آسمانی شد.

  عزم و اراده جهادی و انقلابی آن مرحوم دوشادوش هم قطاران رسانه ای جبهه انقلاب ، در آگاهی بخشی ، امیدآفرینی و دفاع از سلامت مردم و کیان ایران اسلامی ، چه در ایام مبارزه با کرونا و چه قبل از آن که در مواجهه با جنگ نرم رسانه ای دشمن و جبهه استکبار ، که در راه آن جوانی خود را صرف و سختی ها و مشکلات را برخورد هموار کرد ، به عنوان ستاره ای درخشان در سپهر رسانه ای این استان پرفروغ و جاویدان خواهد ماند.

  با قلبی محزون و داغدار ، ضایعه در گذشت "حاج پژمان مهدوی فر" را به خانواده محترم آن مرحوم ، دوستان و آشنایان، همکاران رسانه ای و اصحاب فرهنگ و هنر و صاحبان قلم ، تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفر کرده، از درگاه حی لایزال، غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

 

    شورای اطلاع رسانی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام( روابط عمومی، بسیج رسانه و فضای مجازی)

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار