خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج با محوریت فضای مجازی در میاندوآب اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۲۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار پالهنگ امروز با حضور در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج و بسیجیان به عنوان نیروی ارزشی، مکتبی، ولایتمدار و اطاعت پذیر  همواره در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در میاندوآب ۱۷۰ برنامه شاخص با محوریت فضای مجازی با شعار محوری «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» با رویکرد خدمت خالصانه و مومنانه  برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه بسیجیان در کنار نیروهای مسلح در راه برقراری امنیت جان فشانی می کنند، افزود: امروز اقشار مختلف مردم با تکیه بر اراده الهی و اندیشه های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری با اقتدار و صلابت در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج برای دفاع از ولایت در عرصه حضور دارد، گفت: بسیجیان انقلابی، ولایتمدار، تکلیف مدار، ایثارگر و باایمان، متعهد و متخصص، دلسوز و مسئولیت پذیر و در تراز انقلاب اسلامی در صحنه حاضر بوده و به عنوان نیروی ارزشی آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند.

پالهنگ به نقش مردم یاری و محرومیت زدایی بسیج اشاره کرد و گفت: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های سپاه و بسیج بوده و در این راستا تیم هایی متشکل از گروه‌های جهادی بسیج در اقشار مختلف در مناطق محروم حضور یافته و به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به حضور نوجوانان و جوانان در قالب گروه‌های جهادی برای خدمت رسانی به مردم و محرومین در طول سال، افزود: امروز جوانان و نوجوانان بسیجی با روحیه انقلابی و جهادی و با شور و حال خاصی و بدون هیچ چشمداشتی برای محرومیت زدایی آستین همت بالا زده و با روحیه و همت مثال زدنی برای خدمت رسانی به مردم مظلوم در مناطق محروم به هم میهنان خود کمک می کنند.

 پالهنگ تصریح کرد: فعالیت گروه‌های جهادی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی برای ویزیت و درمان رایگان، برپایی ایستگاه‌های سلامت‌محور، توزیع رایگان ماسک، کلینیک سیار دامپزشکی، دیدار با خانواده‌ شهدا، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و عمرانی، فرهنگ سازی و تولید محتوای آموزشی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، فضاسازی محیطی شهرستان و ادارات و حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج از برنامه‌های هفته بسیج در میاندوآب است.

انتهای پیام

ارسال نظرات