گفت و گو با خواننده جوان شهرری؛

مسئولان از جوانان مستعد حمایت کنند

«سید محسن حسینی»، خواننده جوان اهل شهرری به تازگی چندین قطعه موسیقی منتشر کرده که مورد اسقبال عموم قرار گرفته است. با این هنرمند جوان گفت و گویی انجام داده ایم که از نظر شما می گذرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۳۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷

متولد چه سالی هستید و از چه زمانی متوجه وجود استعداد خوانندگی در خودتان شدید؟

  متولد سال 1371 هستم و از دوران کودکی همیشه نسبت به موسیقی یک حس خاص و مبهمی داشتم و تو عالم خودم رویا پردازی می کردم و خودمو رو استیج می دیدم. من هم از همان نوجوانی کار کردم تا درآمدی داشته باشم و بتوانم برای خودم گیتار بخرم و شهریه کلاسهای موسیقی رو پرداخت کنم‌.

اما جرقه ای که  باعث شد من بصورت جدی تر به موسیقی و خوانندگی توجه کنم، حضور در یک مسابقه خوانندگی بصورت مجازی بود. من در آن مسابقه شرکت کردم و توانستم مقام اول را کسب کنم. آنجا بود که اعتماد به نفسم، کم کم به وجود آمد و یه تلنگری به من بود که جدی تر به موضوع موسیقی فکر کنم.

کار موسیقی حرفه ای را چطور آغاز کردید؟

در همین مسیر با دوستان خوبی به نامهای علی عاشوری و پیمان صالح از تنظیم کنندگان خوب موسیقی آشنا شدم و تقریبا کار حرفه ای من از اینجا شروع شد و با ساختن چند قطعه، عملا وارد عرصه خوانندگی و موسیقی شدم و این راه پر پیچ و خم و دشوار اما شیرین آغاز شد و در حال حاضر چهار قطعه موسیقی از من بصورت رسمی منتشر شده که نام این آثار «جاده»، «دلتنگی»، «مُرده واسم» و «دلم خوشه» است و با یاری خداوند، کارهای جدید در بازه زمانی کوتاه پخش خواهد شد که امیدوارم مورد توجه مردم عزیز قرار بگیرد.

انتظار شما از مسئولان و سایر فعالان موسیقی چیست؟

همون طور که همگان می دانند، شهرری در عرصه های ورزشی هنری، علمی و... حرف اول را میزند و مملو از استعداد های خاص و فوق العاده است. اما متاسفانه شهر ما با این همه ظرفیت، از امکانات اولیه و زیرساخت های اولیه محروم مانده است و هیچ نهادی نیست که استعداد ها را شناسایی کند. با توجه به اینکه رشته موسیقی و خوانندگی از رشته های پر هزینه است و اکثر بچه های جنوب شهر از درآمد مالی پایینی برخوردار هستند، خیلی از استعداد ها به دلیل نداشتن توان مالی، قید استعداد و آرزوهایشان را می زنند و این واقعا درد بزرگی است. از مسئولین می خواهم که از استعداد های واقعی حمایت کنند و با راه اندازی یه آکادمی بزرگ در شهرری و کمک از افراد صاحب فن، این استعداد ها را شناسایی کنند و برای پیشرفت آنان حمایت کنند.

و سخن آخر؟

از خانواده ام که وقتی علاقه من به موسیقی و استقبال مردم از موزیک هایم را دیدند، به حامی درجه یک من تبدیل شدند و از دوستان و آشنایان که در این مسیر من را حمایت ویژه کردند، تشکر می کنم. از اساتید عزیزم آقایان علی عاشوری و پیمان صالح که در این مسیر، بنده را خیلی کمک کردند، قدردانی ویژه می کنم و به لطف و توکل بخدا و حمایتهای مسئولین شهر، بتوانم به سهم خود، خدمتی به مردم خوب ایران به ویژه همشهریانم انجام دهم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار