خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه در دیدار با مدیر مجتمع فولاد میانه:
فرمانده سپاه میانه ضمن تاکید بر تقویت برنامه های پایگاه بسیج کارکنان فولاد، گفت: مجتمع فولاد میانه در تحقق بخشی به شعار سال مبنی بر جهش تولید از ظرفیت بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۴۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با حضور در مجتمع فولاد میانه، ضمن خوشامدگویی به مدیر جدید این مجتمع، افزود: وجود نیروهای ارزشی، انقلابی، جوان و مومن در راس این مجتمع، باعث دلگرمی و اطمینان خاطر سربازان خدوم ولایت و نظام مقدس اسلامی در مجموعه سپاه و بسیج می باشد.

   وی ضمن توصیف مجاهدت و رشادت های مردم میانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از 1200 شهید، این شهرستان را منطقه محروم و کم برخوردار از امکانات و نیازمند توجه ویژه علی الخصوص در بحث اشتغال و محرومیت زدائی دانست و از کمک ها و مساعدت های مجتمع فولاد در کمک رسانی به زلزله زدگان سال گذشته شهرستان و همکاری با سپاه و سایر نهادها در خصوص مقابله با کرونا قدردانی کرد.

   مدیر مجتمع فولاد میانه نیز با اشاره به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید، اظهار امیدواری کرد: همان گونه که امر تولید در این مجتمع با قدرت و قوت صورت گرفته، در ادامه نیز با حضوری جهادی، شاهد تولید مضاعف و رشد و شکوفائی هرچه بیشتر در این مجتمع خواهیم بود.

   فرمانده سپاه میانه به همراه جمعی از کارکنان سپاه با امین امرایی مدیر جدید مجتمع فولاد میانه دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها