خبرهای داغ:
معاون اجرایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قم:
داود محبی معاون اجرایی ناحیه مقاومت شهرستان گفت: هر جامعه ای برای پویایی خود نیاز به روح جوان و انقلاب گری دارد.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۵۲
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
داود محبی معاون اجرایی ناحیه مقاومت شهرستان قم به مناسبت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: هفته بسیج امسال بسیار متفاوت از سنوات گذشته است. کرونا همانطوری که متأسفانه به دلیل تعطیلی مدارس هفته‌ی بسیج دانش آموزی را نیز تحت تاثیر قرار داد و خیلی از برنامه‌ها اجرا نشد، به همین نحو هفته بسیج را هم تحت تاثیر قرار داده است.
وی با شمردن برنامه‌های سال‌های گذشته‌ی هفته‌ی بسیج نظیر نشست‌های بصیرتی، نمایشگاه‌های هفته بسیج، یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده شهدا، مسابقه ورزشی، راهپیمایی و غبار روبی مزار شهدا افزود: با توجه به شرایط کرونایی رزمایش بزرگی از توزیع بسته‌های معیشتی را در مصلای قدس برگزار خواهیم کرد و سعی داریم از طریق پخش زنده آن را در معرض دید همگان قرار دهیم.

محبی از تغییر شکل اجرای برنامه‌ها با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: انشاءالله به برکت شهدا این ویروس منحوس هم نابود شده تا بتوانیم سال بعد شاهد برنامه‌های بسیار خوبی باشیم.
وی تربیت نیروی بسیجی طراز انقلاب اسلامی را هدف بسیج عنوان نمود و اظهار داشت: هر جامعه‌ای برای پویایی خود نیاز به روح جوان و انقلابی گری دارد.
وی بسیج را مولود صالح انقلاب دانست و تاکید کرد: خدمت در بسیج برکات فراوانی را برای فرد و جامعه به ارمغان آورده و موجب همدلی همه طیف‌های اجتماع می‌گردد.

وی در پایان افزود: گرامی میداریم یاد و خاطره شهیدان عزیزمان را علی‌الخصوص شهدای والامقام بسیجی و از همین شهدا هم درخواست میکنم که انشاءالله با وجود پاکشون دعا نمایند این ویروس نابود شده و مشکلات اقتصادی که در این برهه کشور را تحت تاثیر قرار داده از بین برود.

انتهای پیام/ر/صلواتی
ارسال نظرات