سردار معروفی گفت: در بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد چرا که بسیج به فرهنگ عاشورا تاسی می‌کند.
کد خبر: ۹۲۹۴۳۹۱
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، صبح امروز ۳۰ آبان ماه به همت سازمان بسیج جامعه زنان استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله از گردان‌های کوثر به مناسبت هفته بسیج رونمایی شد.
فرمانده سپاه ثارالله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینی کرد و در مقابل دشمنان دین خدا ایستاده است.
وی افزود: کسانی که به‌دنبال توطئه علیه نظام مقدس اسلامی هستند بدانند بسیج همیشه بیدار بوده و در مقابل آن‌ها ایستاده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن بزرگ‌ترین مبارزه‌گر تاریخ بشری را ترور می‌کند، بدانید که چقدر عمق کینه دشمن زیاد است. حاج قاسم برای پاک‌کردن لکه ننگ تروریسم تلاش کرد، اما دشمنی که مدعی مبارزه تروریسم است خودش را نشان داد و قلب ما را در ترور حاج قاسم نشانه گرفتند.
این مقام مسئول اذعان کرد: آنچه که امروز ما را دور هم جمع کرده عشق و ارادت قلبی در مسیر حق بوده است تربیت شده مکتب بسیج برای دفاع از ارزش‌های اسلامی زمان و مکان نمی‌شناسد و خودش را مدیون انقلاب و شهدا می‌داند.
سردار معروفی گفت: در بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد چرا که بسیج به فرهنگ عاشورا تاسی می‌کند.
این مقام مسئول گفت: شهادت اوج افتخار یک بسیجی است.
معروفی افزود: حاج قاسم سلیمانی الگوی عملی مکتب انقلاب اسلامی است.
سردار معروفی تصریح کرد: دشمن از وحدت و انسجام مسلمانان می‌ترسد و نمی‌خواهد ما دور هم جمع شویم.
وی افزود: امروز تک‌تک ما باید مروج احکام اسلامی و انقلاب باشیم و فرهنگ مقاومت در مقابل دشمن مصونیت انقلاب را به دنبال دارد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تربیت ما توسط خواهران انجام می‌شود اگر حاج قاسم موفق بود یکی از دلایل موفقیت او خانواده بود و نقش مادر و همسر حاج قاسم در موفقیت او بی‌بدیل است.
وی اذعان کرد: در استان کرمان هشت گردان کوثر داشته‌ایم امروز ۶۰ گردان کوثر از خواهران بسیجی تشکیل شده است و تأکید کرده‌ایم جذب آن‌ها با هماهنگی پدر و مادر آن‌ها باشد.
سردار معروفی گفت: باید زن مسلمان ما دارای فنون رزمی باشد.
سردار معروفی تصریح کرد: دشمن نباید فکر کند که زنان بسیجی ما انسان‌های وارفته‌ای هستند بلکه آنان زنانی مستحکم و پای کار هستند که اگر کسی بخواهد به آنان یا نظام و منافع مردم تعرض کند در مقابل آن می‌ایستند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا هست ما دشمن داریم و تا آخرین لحظه پای آرمان‌ها  و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستاده ایم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: اسلام آمریکایی و وهابیت که دشمن ندارد، بلکه دشمن او را پشتیبانی می‌کند، اما اسلام  ما یک اسلام واقعی است و این حکومت و نظام انقلابی واقعی است  و این که ما به واقعیت‌ها رسیده ایم و در ابتدای گام سوم قرار داریم و  باید فضا را مهیا کرده و  اجازه به دشمن ندهیم که این فضا را از ما بگیرد و موج سواری کند بهترین زمانی که می‌توان جریان سازی کرد بسیج است.
ارسال نظرات