مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک:

تنها راه برون رفت از مشکلات تبیین روحیه بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه راسک گفت:امروز بسیج در همه میدان‌ها و عرصه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی بسیج حضور داشته تنها راه برون رفت از مشکلات، تبیین روحیه امروزه بسیجی در میان مسئولین است.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۳۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، حجت الاسلام عبدالهی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل چند سال قبل حرکتی را پایه گذاری نمود که در تمام مراحل انقلاب حافظ آن بود.

وی افزود: بسیج یعنی حضور همه جانبه مردم در دفاع از انقلاب و کشور و این معطوف به افراد دارای کارت بسیجی نمی‌شود و هرکس که دل در گرو پیشرفت انقلاب و کشور دارد بسیجی هست.

عبدالهی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مهم بسیج، سازماندهی برای دفاع از اسلام است تا با این سازمان مسیر حرکت مردم منحرف نشود.

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیج مردمی بودن آن است همانگونه که امروز می‌بینید بسیج در همه اقشار جامعه حضور داشته و برای کمک به مردم فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور بسیج در میان آحاد مختلف جامعه موجب پیشبرد اهداف کشور شده و باعث قوت بخشی به مسیر پیشرفت آن می‌شود که در کنار آن وجود ایمان خالص بسیجیان، باعث دلگرمی و عدم انحراف جامعه نیز شده است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: امروز بسیج در همه میدان‌ها و عرصه‌ها وجود دارد که می‌بینید در صحنه‌های مختلف جهاد از جمله اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... بسیج حضور داشته و تنها راه برون رفت از مشکلات تبیین روحیه امروزه بسیجی در میان مسئولین است.

عبدالهی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم روحیه بسیجی در میان همه مسئولین کشور نهادینه و مشکلات روز به روز کمتر شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار