مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز در گفت و گو با «بسیج»؛
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: بسیج یک تفکر است،‌ بسیجی بودن نباید فقط به داشتن یک کارت عضویت خلاصه شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۴۷۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

سرهنگ پاسدار موسوی در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، آن ها با برخورداری از تفکر بسیجی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در دوران دفاع مقدس با تقدیم 36 هزار دانش‌آموز در حفظ نظام اسلامی نقش مؤثری ایفا کردند.

تفکر بسیجی چراغ راه عبور از مشکلات و معضلات جامعه است

وی با تأکید به اینکه دانش‌آموزان بسیجی در همه ی عرصه‌ها برای سازندگی کشور گام برداشتند، افزود: امروز هم با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا دست از فعالیت برنداشته و وارد میدان شدند و در ضدعفونی‌کردن معابر و اجرای طرح غربالگری حضور فعالی دارند.

 موسوی به نقشه دشمنان برای از بین بردن تفکر بسیجی در جامعه اشاره کرد، گفت: امروز دشمنان در جنگ نرم جوانان و تفکر بسیجی آنان را نشانه گرفتند، آن ها از ابراز و روش‌های مختلف استفاده می‌کنند تا دانش‌آموزان و نسل جوان را با انقلاب و ارزش‌های نظام بیگانه کنند.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان و نسل جوان باید هوشیار باشند و اسیر نقشه‌های دشمنان نشوند، افزود: آنچه دانش‌آموزان را از این میدان سالم عبور می‌دهد تفکر بسیجی است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه بسیج فقط نباید به گرفتن کارت عضویت خلاصه شود، بلکه این تفکر بسیجی است که باید در دل و جان نسل جوان نهادینه شود، تصریح کرد: همه مشکلات را با داشتن تفکر بسیجی می‌توان حل کرد و به سلامت به منزل آسایش و پیشرفت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها