خبرهای داغ:

پیام اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفین

اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفین پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۵۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸
پیام اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفینبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود به مناسبت آغاز هفته بسیج مستضعفین پیام تبریکی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیجی دلیر مردی است که خرمی خرمشهر، آزادی آبادان، محبت مهران، دل انگیزی دزفول، شیرینی قصر شیرین، سرور سوسنگرد، بهار بستان، مهر موسیان و خلاصه امنیت و آرامش ایران و دین مرهون شجاعت اوست.
سال هاست دشمنان ملت ایران با اجرای مذبوحانه‌ترین نقشه‌ها یعنی تهاجم اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه سعی در به انزوا کشاندن و تسلیم مردم دارند، اما کور خوانده اند؛ چرا که روحیه خودباوری و فرهنگ بسیجی در تمامی سطوح بیش از گذشته توسعه یافته است. بسیجیان که در طول هشت سال دفاع مقدس در صف اول مبارزه با جبهه کفر بودند در سال‌های پس از آن تا به امروز همواره در صف جهاد و مبارزه هستند.
همراهی و همدلی بسبجیان عزیز در موضوعات مختلف از قبیل: کمک به سیل زدگان، زلزله زدگان و همچنین در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا نیز همچون روز‌های دفاع مقدس بی بدیل و شگفتی آفرین است.
اینجانبان فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان عزیز تبریک می‌گوییم و سربلندی و سرافرازی ملت شریف ایران به ویژه همشهری‌های عزیز، صبور و نجیب را از درگاه ایزد منان خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار