فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

مهمترین ماموریت ما در هفته بسیج اجرای طرح مسجد سنگر سلامت است

سرهنگ احمد ناصری موحد با بیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در تربت حیدریه پیش بینی شده، افزود: مهمترین ماموریت هفته بسیج و اساس کار اجرای طرح مسجد سنگر سلامت است.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۶۸
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که جنس بسیج از انقلاب است و بسیج همانند انقلاب از آیات الهی است چرا که هر دو به این فراز قران کریم «واعتصمو بحبل الله و لاتفرقو» عمل کردند.
 
وی تصریح کرد: بسیج پدیده‌ای بی سابقه است و در کشور‌های مختلف تشکیل مقاومت‌های مردمی با الگوپذیری از بسیج شاهدیم، اما جنس بسیج ایران با بسیج کشور‌های دیگر مقداری متفاوت است.
 
ناصری موحد خاطر نشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را پایه گذاری کرد تا در حفظ دستاورد‌ها و رسیدن به اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی بعنوان بازوی تنومند نظام عمل کند.
 
فرمانده بسیجیان تربت حیدریه ادامه داد: بسیج بعنوان تجلی گاه اخلاق و خدمتگذار در همه ابعاد جامعه اسلامی با محوریت ولایت فقیه و اصل گفتمان انقلابی گری بعنوان نیروی زنده و پویا توانسته خدمات شایانی را به کشور ارائه کند.
 
ناصری موحد، شجره طیبه بسیج را ادامه دهنده و سازنده و پر ثمر عنوان کرد و افزود: شجره طیبه بسیج در حال حرکت و پیشرفت است و متناسب با شرایط به روز جامعه نشاط و پویایی دارد.
 
وی بیان کرد: طیب و پاک بودن این شجره طیبه از هر منظری قابل رویت است و می‌توان از اخلاص، معنویت، شهامت و شجاعت، ایستادگی، ایثار و مقاومت بعنوان میوه‌های این درخت تنومند یاد کرد.
 
سرهنگ احمد ناصری موحد با بیان اینکه ۱۲۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته بسیج در تربت حیدریه پیش بینی شده، افزود: مهمترین ماموریت هفته بسیج و اساس کار بر محور اجرای طرح مسجد سنگر سلامت است.
 
فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه از اجرای ۷ رزمایش در هفت روز هفته بسیج خبر داد و افزود: نخستین رزمایش، ایثار و شهادت با محوریت تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و مدافعان سلامت است و در ادامه رزمایش امر به معروف و نهی از منکر با محوریت توصیه به مردم برای رعایت مسایل بهداشتی و ماسک زدن و همچنین رزمایش امنیتی و عملیاتی با محوریت گشت رضویون در هفته بسیج برگزار می‌شود.
 
وی خاطر نشان کرد: همچنین رزمایش کمک مومنانه با محوریت تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در روز پنجم آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سطح شهرستان تربت حیدریه برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار