پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جوانان توسط سپاه ماسال

فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: بسیج شهرستان ماسال با اختصاص یک میلیارد و 665 میلیون ریال تسهیلات به اشتغال‌زایی جوانان و مردم اقدام کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۷۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماسال، سرهنگ پاسدار عبدالرضا یگانی نژاد امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه ماسال با اشاره به فلسفه وجودی بسیج اظهار کرد: بسیج همیشه درصحنه انقلاب بوده و در ادوار مختلف تاریخ انقلاب مایه سربلندی و اقتدار کشور بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

وی با بیان اینکه بسیج دیروز و در دوران دفاع مقدس فداکارانه در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل ایستاد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد، گفت: امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های معنوی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این کشور و حتی آمادگی کامل جهت هرگونه حوادث احتمالی امنیتی، نظامی، اقتصادی، بهداشتی معیشتی را در جای‌جای ایران و حتی جوامع اسلامی دارد و همیشه در حال جهاد است.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به فعالیت‌های بسیج ماسال در سال جاری افزود: بسیج همواره حامی و یاور مردم بوده و هرکجا که احساس شود منفعت مردم تحت‌الشعاع قرارگرفته است بلافاصله در آنجا به کمک مردم می‌شتابد امسال در زمینه احداث مسکن برای مددجویان ۳۶ طرح احداث مسکن در برنامه داریم که تا امروز بیش از ۲۱ واحد به مردم تحویل داده‌شده است و مابقی تا دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

یگانی نژاد با اشاره به شناسایی ۶۸ نقطه هدف و مستعد نسبت به تشکیل صندوق‌های مردمی اشتغال‌زا بیان کرد: تمام افتخار ما در مجموعه بسیج این است که از مردم و برای مردم هستیم در این صندوق‌ها مردم با مشارکت خودشان از منابع مالی خودشان و با کمک منابع مالی سپاه اقدام به رفع مشکلات مالی خود و کمک به اشتغال‌زایی جوانان می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به اینکه بسیج در هرزمینه ای که احساس کند خلأ به وجود آمده بر زندگی مردم تأثیر منفی گذاشته است ورود خواهد کرد، افزود: امروز معیشت مردم تحت‌الشعاع قرارگرفته و این بیماری منحوس مزید بر علت شده و بسیاری از هم‌میهنان ما با دشواری در حال زندگی هستند، ازاین‌رو بسیج شهرستان ماسال با اختصاص یک میلیارد و 665 میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال‌زایی جوانان و مردم اقدام کرده است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات به دستور مقام معظم رهبری تصریح کرد: در پی صدور فرمان برگزاری رزمایش تمام‌عیار مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه توسط مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا در سال جاری حدود ۶ هزار بسته در اختیار مردم نیازمند قرارگرفته است؛ که ارزش مادی آن بالغ‌بر ۱۲ میلیارد ریال است که به مناسبت هفته بسیج هزار بسته دیگر نیز در این هفته توزیع خواهد شد.

یگانی نژاد با اشاره به نیاز مردم به استفاده مستمر از ماسک تصریح کرد: با توجه به جهان گیر شدن این ویروس منحوس مردم نیاز به استفاده مستمر از ماسک دارند ازاین‌رو یکی از اماکن بسیج را در اختیار یک تولیدی ماسک قراردادیم که امروز در صورت آماده بودن مواد اولیه آمادگی تولید روزانه ۸۰ هزار ماسک در شهرستان را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به تلاش‌های بسیج برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا بیان کرد: از روز اول شیوع کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و سعی داشتیم تمام انرژی و امکاناتمان را برای ریشه‌کن کردن این بیماری به کار بگیریم ازاین‌رو در سال جاری بیش از ۲۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تهیه‌شده و در اختیار مردم قرارگرفته است، همچنین ۷۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در دسترس عموم قرارگرفته است.

وی با تأکید بر همت پولادین بسیج برای ریشه‌کن شدن کرونا افزود: همه تلاشمان بر این است که این بیماری در شهرستان مهار و ریشه‌کن شود و امیدواریم به‌زودی شهرستانمان به وضعیت سفید انتقال پیدا کند ازاین‌رو در سال جاری با کمک ۶۴۰ نفر بسیجی و ۴۰ نفر از همکارانم در سپاه ماسال در قالب ۵۶ گروه جهادی برای مبارزه با کرونا و آموزش و غربالگری خانواده‌ها اقدام کردیم.

یگانی نژاد با اشاره به اختصاص وام‌های اشتغال‌زایی توسط سپاه گفت: جوانان جویای کار می‌توانند با دریافت ۵۰ میلیون تومان وام چهار درصد از بانک‌های عامل نسبت به اشتغال‌زایی اقدام کنند که امسال توانسته‌ایم بیش از هشت میلیارد ریال وام به جوانان ماسالی اهدا کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه ماسال با اشاره به همت بسیج برای جلوگیری از همه‌گیری کرونا افزود: از فردا و با آغاز هفته بسیج تمام مردم ماسال توسط ۷۷ پایگاه مقاومت محلات غربالگری و بیماران احتمالی شناسایی خواهند شد که امیدواریم هرچه سریع‌تر سلامت به جامعه ما بازگردد

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات