جانشین حوزه بسیج طلاب خواهران زاهدان:

امروز هشت سال دفاع مقدس زنده شده است

به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، طلاب بسیجی خواهر حوزه مقاومت بسیج شهیده ترکان زاهدان زاهدان از زحمات کادر درمان تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۰۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در آغازین روز از گرامیداشت هفته بسیج و با هدف تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان، جمعی از بسیجیان خواهر حوزه مقاومت بسیج شهیده ترکان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان با حضور در بیمارستان امام علی (ع) زاهدان با اهدای گل از زحمات کادر بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کردند.

جانشین حوزه مقاومت بسیج شهیده ترکان ناحیه ویژه سپاه شهرستان زاهدان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، هدف از این برنامه را تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت و کادر درمان عنوان کرد.

زهرا هراتی در ادامه با اشاره به تلاش‌های خستگی ناپذیر مدافعان سلامت، آن‌ها را افرادی خستگی ناپذیر و فداکاری نامید که با آگاهی از خطرات موجود و با وجود تقدیم شهدای زیاد برای نجات جان بیماران تلاش می‌کنند و از زندگی خود دست کشیده اند به طوری که هشت سال دفاع مقدس زنده شده است.

وی افزود: اقدامات امروز مدافعان سلامت نشانه شجاعت آن‌ها می‌باشد و ان شاالله خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و قدم گذاشتن در این مسیر را به ما عنایت کنند.
ارسال نظرات