خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان بجنورد به مناسبت هفته مبارک بسیج پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۴۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته مبارک بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

حقیقتاً بسیج لشکر مخلص خداست و در هر نقطه‌ای از میهن عزیزمان حضور یافته، حماسه و افتخار آفریده و بر سرزمین سبز و شکوفای میهن و آسمان نیلگون وطن، نقشی از عشق، شور و خلوص تنیده و اندیشه ای زلال از خدمت خالصانه و حضور عاشقانه را بر پهنه جغرافیای ایران جاری و ساری ساخته است.

بسیج، نماد اخلاص است  و خدمت خالصانه به مردم. بسیج شکوه جهاد است و ظلم ستیزی. پرچم دار ولایت مداری است و  اوج ایمان و  حرکت در مسیر حق و حق طلبی  . رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم  ، و تفکر بسیجی از قداست نیت اوست که جوشان است و بالنده و ساری و جاری در دلهای مشتاق و مومن مردم.

خلوص و صفای بسیجیان  در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی  انسانها را مجذوب خود می کرد. بسیج یک فرهنگ ساخته شده دردوران حماسه ورزم  است وامید مردمان برای فرداهایی بهتربا نهادیه کردن فرهنگ وتفکر بسیجی که دردل آحاد مردم ایران زمین نهفته است و به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است ومردم عاشق اخلاص،صفا،حماسه آفرینی وایثارگری بسیجیان درس آموز مکتب امام راحل  هستند.

بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت ، سلحشورانه حضور داشته  و امروز نیز در عرصه ای دیگر ، همچون میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد و در حال حاضر نیز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه و کمک به کادر درمانی در سراسر ایران اسلامی فعالیت و مجاهدت می کند.

اینجانب بعنوان خادم مردم ویک بسیجی کوچک ضمن تبریک فرارسیدن هفته مبارک بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت ،  ایثارگران و خانواده های گران سنگ و معزز شهدا و جانبازان گرامی ، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی در پرتو توجهات امام زمان(عج الله) و در راستای منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای ( مدطاله العالی) وخدمت به مردم شریف ایران را از ایزد منان مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها