خبرهای داغ:
محمد شایسته راد
فرمانده ناحیه بسیج کاشان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: هفت هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در هفته بسیج بین جامعه هدف این شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۶۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان،سرهنگ کریم اکبری در نشست خبری مجازی به مناسبت هفته بسیج بیان کرد: این کالاها شامل پنج هزار بسته اقلام بهداشتی و ۲ هزار بسته معیشتی است که بین محرومان و نیازمندان در هفته پیش‌رو توزیع خواهد شد.

وی آموزش همگانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ‌سازی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح محله‌ها و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان افزود: برنامه‌های امسال هفته بسیج به علت شیوع بیماری کووید- ۱۹ با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرینی» با محوریت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خدمت‌رسانی به مردم در راستای شکستن زنجیره شیوع ویروس کرونا برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: برنامه هر پایگاه بسیج یک خدمت با تشکیل ۶۳ قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی که از ۱۳ آبان‌ماه آغاز شده بود، در هفته بسیج با همکاری همه دستگاه‌ها، کانون‌های فرهنگی، موسسه‌های خیریه و مردم نهاد وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

اکبری همچنین تشریح کرد: رونمایی از کتاب، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی، گفت‌وگوهای فرهنگی مجازی، اجرای گشت‌های رضویون در سطح محله‌ها، قدردانی از پزشکان و پرستاران، صدور کارت ایثار برای رزمندگان دوران دفاع مقدس‌، نواختن زنگ مقاومت و صبحگاه به صورت مجازی در قالب نرم‌افزار شاد و برگزاری رزمایش و یادواره مجازی شهید بسیجی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کاشان است.

مردم کاشان افزون بر یک هزار و ۷۰۰ شهید تقدیم انقلاب کردند که ۸۸۰ نفر از آنها بسیجی بودند.

نزدیک به ۱۲۰ هزار نفر بسیجی تا کنون در پایگاه‌های مقاومت و واحدهای بسیج دانش‌آموزی، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، اداره‌ها و کارخانه‌ها، اصناف و اقشار تخصصی شهرستان کاشان سازماندهی شدند. 

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۸ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار