فرماندار شهرستان راسک:

بسیج مظهر وحدت آفرینی در کشور است

فرماندار شهرستان راسک گفت: بسیج مظهر وحدت آفرینی در میان مردم کشور است و همواره در پیشبرد اهداف انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۴۶۷۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، سلیم کدخدا، فرماندار شهرستان راسک در آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهیه شده بود، اظهار داشت: هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان و مردم تبریک و تهنیت می‌گوییم و از خداوند می‌خواهیم تا به بسیجیان ما قوت بیشتر در راستای خدمتگذاری بدهد.

وی افزود: حرکت سپاه پاسداران در یاری رسانی به مردم شهرستان بسیار ارزشمند است و این حرکت موجب خوشحالی و مسرت مردم می‌شود.

وی ادامه داد: همه مسئولان ما باید تا در حد توان خود تلاش کنیم تا هرچه بیشتر به مردم خود خدمت کنیم تا خدمتی را به مردم عزیزمان کرده باشیم.

فرماندار شهرستان راسک تصریح کرد: این ۱۵۰۰ بسته امروز دل ۱۵۰۰ خانواده را خوشحال می‌کند که دعای خیرشان قطعا پشتیبان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و این ارزشمندترین چیزی است که می‌توانیم داشته باشیم.

کدخدا در ادامه گفت: در تفکر اسلامی هیچ تفاوتی بین مسلمان و غیر آن وجود ندارد و اسلام همواره به دنبال وحدت آفرینی است و در این حرکات که سپاه پاسداران انجام می‌دهد ما شاهد همین مسئله وحدت آفرینی هستیم.

وی افزود: بسیج مظهر وحدت آفرینی در میان مردم کشور است و همواره در پیشبرد اهداف انقلاب نقش مهمی را ایفا نموده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما همه باید تمام توان خود را برای یاری رسانی به مردم خود به کار بگیریم تا آلام درد‌های آنان باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار