آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی گروه های جهادی بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۴۳
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی گروه های جهادی بسیج با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین سردار زهرایی مسوول بسیج سازندگی و ۴۰۰ نفر از جهادگران بسیجی کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

سردار سلیمانی در آیین افتتاحیه دوره توانمندسازی گروه جهادی بسیج که ۵ هزار گروه جهادی در آن شرکت کرده اند گفت: شجره طیبه بسیج بعد از ۴۱ سال در قلب مردم جا دارد و هدف از برگزاری این جلسه گسترش چتر برکت فعالیت های جهادی بسیج است

وی افزود: گروه های جهادی بسیج گروه های راهبردی برای جمهوری اسلامی است و تمام تلاش گروه های جهادی تحقق اهداف رهبری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تقویت و گسترش گروه‌های جهادی اولویت سازمان بسیج مستضعفین است و تمام تلاشمان این است که تدابیر رهبر معظم انقلاب در راه بارور شدن شجره طیبه بسیج بکار گرفته شود.

سردار سلیمانی در پایان افزود: در بیانیه گام دوم رهبری چهار راهبرد محوریت جوانان، امید به آینده، جهش در پیشرفت و مدیریت جهادی را عامل تحقق دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی مطرح می کنند و بسیج بعنوان تشکیلات مردمی انقلاب اسلامی وظیفه سازماندهی مردم برای نقش آفرینی آنها را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها