نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

برکات شجره طیبه بسیج در انقلاب اسلامی به مردم و نظام اسلامی چشمگیر است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی فرار رسیدن هفته بسیج را به عموم ملت ایران تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۴۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی فرار رسیدن هفته بسیج را به عموم ملت ایران تبریک گفتند.

متن پیام حضرت آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادیکه نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قرار گرفت به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.
امام خمینی(ره)

هفته بسيج يادآور فداكاري، از خودگذشتگي و افتخارآفريني هاي غيور مردان و رزمندگان دلاور و مومني است كه با تكيه بر ايمان و غيرت ديني و ملي در برابر دشمنان و مهاجمان شرق و غرب ايستادند و مقاومت و پايداري را به تاسي از امام شهيدان حضرت اباعبداله الحسين (ع) معناي دوباره اي بخشيدند.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می کردند، با درایت خاصی در آذرماه 1358، طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفان را اعلام فرمودند.

برکات این شجره و عطر دلاویز شکوفه های آن، در طی بحرانهای سالهای اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر مملکت اسلامی ما رسید و فضای آن را معطر ساخت و انقلاب و جنگ را به نفع اسلام و مسلمانان به پایان رسانید؛ و این همه جز در پرتو جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه و حضور نیروهای مردمی و پیوند الهی آنان با ولایت حاصل نشد.

تفکر بسیجی با الهام از مکتب فکری حضرت امام خمینی(ره) ودر راستای منویات مقام معظم رهبری برای ایفای نقش همیشگی می بایست در عرصه های مختلف فرهنگی،علمی ،فنی در حوزه های مختلف اجتماعی با جلب نظر مردم مداومت داشته و بیش از پیش نهادینه شود.

هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیان گذار بسیج و بیعتی است با بزرگ بسیجی دلاور مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)

هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملتها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد.

پایداری و استقامت بسیجیان سلحشور در دفاع از ارزش های نظام مقدس اسلامی، شایسته تجلیل و تقدیر است و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان، بهانه ای است برای پاسداشت این رشادت ها و دلاوری ها.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق مسئلت می نمایم

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار