استاندار مرکزی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۴۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام استاندار مرکزی بدین شرح است:

باسمه تعالی

پنجم آذرماه 1358، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین افقی روشن و وسیع از این حرکت مردمی و سراسر افتخار را پیش روی این شجره طیبه پیش بینی کرده بود. هوشمندی و بصیرت عمیق رهبر کبیر انقلاب باعث شد که با بکارگیری نیروهای داوطلب مردمی در بدنه انقلاب نوپای ایران، جریانی ایجاد و راه اندازی شود که در طول عمر پربار انقلاب اسلامی ، همواره نیرویی آماده و ثابت قدم در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب و امام راحل در کشور آماده خدمت رسانی به مردم باشد.

با گذشت چهار دهه از ظهور فرهنگ بسیج، این سرمایه ارزشمند، فراتر از یک نیروی دفاعی، گره‌گشای کشور در عرصه های متعدد رویارویی با دشمنان بوده و در صحنه های اجتماعی، فرهنگی، جنگ اقتصادی و جنگ نرم، گام های بزرگی را در مسیر خنثی کردن توطئه های دشمنان، تقویت روحیه مردمی و کمک به رفع چالش های مختلف برداشته و در این مسیر سخت، جانفشانی کرده و حتی شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

خدمت رسانی بسیجیان ایثارگر در دورانی که کشور عزیزمان با بیماری منحوس کرونا مواجه است، در تمامی عرصه ها به شکلی مثال زدنی و قابل تقدیر در حال انجام است.

اینجانب فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل "بسیج مستضعفین" را به بسیجیان گرانقدر و مردم شریف استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همکان سعادت، سربلندی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/ 

 
 
 
 
ارسال نظرات