آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کردستان در هفته بسیج

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کردستان گفت: زندانیان جرائم غیرعمد استان در هفته مبارک بسیج با همکاری ستاد دیه و خیرین آزاد می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۵۶
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
جعفر مددی مسئول بسیج حقوقدانان استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از راه‌اندازی کمیته آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیرعمد در بسیج حقوق‌دانان استان خبر داد.


مددی اظهار داشت: بسیج وظیفه دارد در هر عرصه‌ای که تهدید و آسیبی متوجه نظام و انقلاب شود، ورود کند و بتواند از آن تهدید فرصت بسازد.


وی افزود: در ادامه رزمایش کمک مؤمنانه، این کمیته با هدف شناسایی و آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در کردستان شکل گرفته است.


مددی عنوان داشت: وقتی، ولی و سرپرست در بین خانواده نباشد مشکلات زیاد می‌تواند برای آن خانواده به وجود آید و کار خیرین در آزادسازی زندانیان سرپرست خانوار بزرگترین خدمت به جامعه است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان با همکاری ستاد دیه و خیرین نوع‌دوست همزمان با هفته مبارک بسیج اقدام به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کردستان مینماید، افزود: از روز نخست آغاز هفته بسیج تا پایان سال کمک‌های مردمی برای این امرخداپسندانه جمع‌آوری خواهد شد.



مسئول سازمان بسیج حقوقدانان با دعوت از مردم خیرخواه استان کردستان در آزاد سازی زندانیان نیازمند در جرائم غیر عمدعنوان کرد:مردم می‌توانند کمک‌های مالی‌شان را از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۳۴۰۳۷۱۰ و یا شماره حساب‌های ۲۰۸۹۸۹۸۹۷۷ بانک ملت ۰۱۰۵۹۵۱۰۷۸۰۰۴ بانک ملی به‌نام ستاد دیه کردستان واریز کنند.


مددی با اشاره به اینکه در ماه ربیع‌الاول نیز ۱۰ زندانی جرائم غیرعمد کردستانی آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتند گفت: کمک به محکومین نیازمند و جبران دیه افراد زندانی که به علت جرم غیر عمدی در زندان به‌سر برده از جمله مواردی‌ست که سازمان بسیج با همکاری ستاد دیه به آن پرداخته است.


وی عنوان کرد: حضور گروه‌های جهادی حقوق‌دانان بسیجی در زندان‌های استان جهت ارائه خدمات مشاوره حقوقی، وکالت و سایر معاضدت‌های حقوقی به زندانیان معسر و نیازمند با اولویت مرتکبین جرائم غیرعمد و کمک به رفع مشکلات حقوقی آنان از دیگر برنامه‌های این سازمان در کردستان است.


مسوول بسیج حقوقدانان استان در پایان کمک به ازادی زندانیان را در واقع کمک به خانواده‌های آنان نام برد که این روز‌ها شرایط سختی را سپری می‌کنند.


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات