خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری قزوین

کتاب «اگرمرد بودم» در حوزه هنری قزوین رونمایی شد

بیدخام در نشست رونمایی از کتاب «اگر مرد بودم» در حوزه هنری برگزار شد و بر اهمیت مطالعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۶۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین؛ مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری قزوین، در نشست رونمایی از کتاب کاش من مرد بودم گفت: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ارتقای فرهنگ جامعه و کاهش ناهنجاری های اجتماعی می انجامد.

وی ورود بانوان به عرصه نویسندگی به ویژه در حوزه های: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با ارزش های معنوی و داشته های فرهنگی جامعه برشمرد.

در این برنامه، فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، عرصه ی قلم و ترسیم سیمای حماسه دفاع هشت ساله و آشنایی با زندگی شهدا و همسرانشان را امری مقدس برشمرده گفت: نویسنده کتاب «اگر مرد بودم» با قلمی روان و بی تکلف به خوبی توانسته به این رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

رییس حوزه هنری قزوین، استقبال مخاطبان از کتاب هایی چون: «اگر مرد بودم» را نشانه ی ظرفیت عظیم دفاع مقدس برشمرده خاطرنشان کرد: این نویسنده جوان با قلمی ساده، ملموس و عینی گوشه ای از جهاد بانوان را به تصویر کشیده است.

علی هوشمند با اشاره به رسالت حمایتی حوزه هنری در امر تحقیق و تالیف با مضامین ارزشی تاکید کرده گفت: طی هفته های آتی از چند اثر ارزشمند دیگر رونمایی خواهد شد.

در ادامه ندا حبیبی (نویسنده) گفت: در کتاب «اگر مرد بودم» تلاش کرده ام زندگینامه داستانی طاهره صادق بیگی همسر جانباز شهید ولی الله محمد بیگی را بعنوان یک زن جهادگر و رزمنده نشان دهم.

در پایان مسعود آتشگران کارشناس مسوول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری، مقاومت و ایستادگی را محور هستی اجتماعی و سرمایه اجتماعی ایرانیان برشمرد که در چهار دهه به رشد و بالندگی رسیده است و حضور موفق و چشمگیر بانوان نویسنده گویای این امر می باشد.

در این برنامه از کتاب «اگر مرد بودم» زندگینامه داستانی طاهره صادق بیگی همسر جانباز شهید ولی الله محمد بیگی رونمایی شد و با اهدای لوح از ندا حبیبی نویسنده اثر تقدیر به عمل آمد.
۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار