به مناسبت هفته بسیج؛

پیام فرمانده سپاه ارزوئیه مناسبت هفته بسیج

سرگرد پاسدار امین ایوبی خاطر نشان کرد: امروز بسیج منحصر در برنامه ای خاص نیست، گستردگی این نهاد در تمام عرصه ها و برنامه ریزی چند بعدی آن در عرصه های گوناگون و متعدد مثال زدنی ست و چشم ها خیره به این رشادت هاست
کد خبر: ۹۲۹۴۹۷۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگرد پاسدار امین ایوبی فرمانده سپاه ارزوئیه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان در تجدید بیعت با ولایت به مناسبت هفته بسیج با شعار «بسیج پیشرو خدمت و امیدآفرین» در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که ماهیتی اعجاز گونه دارد و بسیج قائل به شخص نیست، بلکه بسیج معنای عمیق و عملی وحدت و تلاش و خودباوری است.

سرگرد پاسدار امین ایوبی عنوان کرد: بسیج جامه عمل پوشاندن به فرمان و دستور امام راحل است که فرمودند: "ما می‌توانیم"

وی همچنین بیان کرد: بسیج تک به تک آحاد جامعه است که با وحدت کلمه و پرهیز از سیاست زدگی با فرماندهی واحد، با محوریت ولایت برای خدمت رسانی در تمام عرصه‌ها توسط نیروی انسانی متخصص و متعهد و بی ادعا جانشان را در طبق اخلاص قرار داده اند.

سرگرد پاسدار امین ایوبی خاطر نشان کرد: امروز بسیج منحصر در برنامه‌ای خاص نیست، گستردگی این نهاد در تمام عرصه‌ها و برنامه ریزی چند بعدی آن در عرصه‌های گوناگون و متعدد مثال زدنی ست و چشم‌ها خیره به این رشادت هاست.

فرمانده سپاه ارزوئیه در ادامه عنوان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های امنیت، عدالت طلبی، مطالبه گری، جهاد و محرومیت زدایی، کمک مومنانه، اقتصاد مقاومتی و احیاء اقتصاد اسلامی و صندوق‌های مردمی بدون ربا، اشتغال زایی، تنظیم بازار و بسیج اصناف و نظارت بر توزیع مایحتاج اساسی مردم، فرهنگ سازی و مقابله با شبیه خون و تهاجم فرهنگی، سازندگی، خدمات درمانی به محرومین، مقابله با بیماری‌های فراگیر همچون کرونا، آگاه سازی و روشنگری در میان آحاد جامعه و مقابله با نفوذ و تحریف و هزاران عرصه دیگر آماده و در حال مجاهدت است.

سرگرد پاسدار امین ایوبی تصریح کرد: این شور و عشق به خدمت رسانی تنها به دو دلیل است: اول آنکه تبعیت کامل از ولایت و دوم اینکه خدمت به مردم و امت ایران اسلامی و حمایت تمام از این مردم عزیز و دوست داشتنی را به همراه خود دارد.

فرمانده سپاه ارزوئیه سرگرد پاسدار امین ایوبی در پایان ابراز کرد: بسیجیان عزیز به وجود تک تک شما افتخار می‌کنم و دست تک تک شما را می‌بوسم که به حق تلاش و مجاهده شما بی ادعا و خالصانه برای خداست.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار