خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نقده:

بسیج در همه عرصه‌ها درخشیده است

فرمانده سپاه نقده گفت: بسیج در همه عرصه‌ها عملکرد درخشانی داشته است.
کد خبر: ۹۲۹۴۹۹۰
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نقده، سرهنگ پاسدار اکبر نوروزی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب شاهد توطئه های سازمان یافته دشمنان بودیم، که افزایش این توطئه ها، باعث تشکیل سازمان مردم نهاد بسیج در جهت صیانت از آرمان های انقلاب شد.

وی ادامه داد: بسیج یک حرکت سازمان یافته اجتماعی برای مقابله با هر شرایطی است؛ وظیفه بسیج حراست از آرمان های انقلاب است، که یکی از نیاز های جامعه در قرن حاضر می باشد.

فرمانده سپاه نقده حضور بسیج را در تمام عرصه ها مهم دانست و تاکید کرد: از آغازین روزهای تاسیس این مجموعه، حضور بسیج در تمامی عرصه ها مشاهده شده است، هر جا مجاهدت و از خودگذشتگی باشد، بسیج در آنجا هست و نقش آفرین خواهد بود و این حضور موثر باعث ناامیدی دشمنان اسلام شده است.

سرهنگ نوروزی در ادامه به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و بیان داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های هفته بسیج در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

وی گفت: برنامه های هفته بسیج در ۶ محور و ۹۵ برنامه برگزار خواهد شد، که اجرای رزمایش کمک مومنانه و افتتاح طرح های محرومیت زدایی از مهم ترین برنامه های هفته بسیج خواهد بود.

فرمانده سپاه نقده در پایان این نشست، خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان نقده با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار