هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۵۰۹۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳

نقش مهم بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمود«بسیج لشکر مخلص خداست» این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است.

وی افزود: هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص ایفای نقش نموده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل بیان داشت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی است و در مواقع حساس، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشته و توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه‌های سخت چون ۸ سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه‌های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه‌ای دیگر و این بار در میدان‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

ستوده بیان کرد: بسیج یک فرهنگ ساخته شده در دوران حماسه و رزم  است و به یقین بسیج متعلق به همه اقشار مردم وفادار به نظام وانقلاب شکوهمند اسلامی است و مردم عاشق اخلاص، صفا، حماسه‌آفرینی و ایثارگری بسیجیان درس‌آموز مکتب امام راحل  هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تشریح کرد: واضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه‌های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم‌نطیر، بی‌بدیل و شایسته تقدیر است.

وی عنوان کرد: هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی(ره) و بنیانگذار بسیج و بیعتی با بزرگ بسیجی دلاور، مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی) است.

ستوده در پایان گفت گفت: اینجانب ضمن تبریک این هفته به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف و شهیدپرور استان اردبیل که حقیقتا در دوران دفاع مقدس، بسیجی‌وار با شایستگی هرچه تمام‌تر از خاک ایران عزیز دفاع  کردند، از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات