فرمانده سپاه ناحیه خلخال از توزیع 70 سری جهیزیه دربین زوج های جوان این شهرستان خبرداد
کد خبر: ۹۲۹۵۱۰۸
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
 
توزیع جهیزیه به زوج های جوان شهرستان خلخال
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  فرمانده سپاه ناحیه خلخال درمراسم توزیع جهیزیه به زوج های جوان این شهرستان  اظهارداشت : حمایت از جوانان برای انجام ازدواج آسان بسیاری از مشکلات موجود در جامعه را رفع می‌کند و سبب نشاط و شادابی میان جوانان می‌شود.

عطایی با بیان اینکه  یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به معنویات رهبر معظم انقلاب، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است افزود: در همین راستا همزمان با هفته بسیج به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال 70 سری جهیزیه به ارزش 700 میلیون تومان تهیه شده است که شامل ۱۰ قلم وسایل اساسی زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، فرش، جاروبرقی، تلویزیون ، اتو ، ظروف آشپزخانه، سری کامل قاشق و چنگال، پتو می باشد . 

وی  ادامه داد :  سپاه ناحیه خلخال  اقدامات قابل توجهی در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق محروم  شهرستان خلخال انجام داده است ازجمله : احداث بیمارستان صحرایی، مرمت و بازسازی خانه محرومان، آبرسانی به روستاها، احداث سیل بند، تکمیل و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، احداث و بازسازی مساجد ، ضدعفونی وگندزدایی معابر ، توزیع بسه های معیشتی بین نیازمندان و... از دیگر اقدامات  سپاه ناحیه خلخال  است.

عطایی تصریح کرد : بسیج و سپاه از مردم و برای مردم است و تاجایی که خون در رگ هایش درجریان باشد در صحنه جهاد و خدمت خواهد ایستاد و از تمام امکانات و ظرفیت ها برای یاری رسانی به مردم عزیز بهره خواهد برد .

جهانبش عطایی با اشاره به اوضاع اقتصادی مردم در تامین اقلام غذایی زندگی خود اظهارداشت : همزمان با شیوع ویروس کرونا و با همت بسیجیان ، خیرین و مردم تا جایی که در توان داشتیم بسته های معیشتی درقالب رزمایش کمک مومنانه تهیه و در اختیار افراد نیازمند و آسیب دیده از ویروس کرونا قراردادیم و تازمان ریشه کنی ویروس کرونا در کنار مردم عزیز خواهیم ماند و به یاری آنان خواهیم شتافت . 

عکاس و خبرنگار : احسان قلی پور
 
توزیع جهیزیه به زوج های جوان شهرستان خلخال
توزیع جهیزیه به زوج های جوان شهرستان خلخال 
 
ارسال نظرات