بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته بسیج

در این بیانیه آمده است: فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تشکیل نهاد مقدس بسیج را به همه فرماندهان و بسیجیان و رزمندگان دلاور و دریادل شهرستان ابرکوه تبریک عرض می‌نمایم.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۲۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه :
بسم الله الرحمن الرحیم
《اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. 》
حضرت امام خمینی (ره)
الحمدلله امروز کارنامه بسیج کارنامه درخشانی است چه در دوران دفاع مقدس که اوج شکوفایی بسیج بود و چه در دفع فتنه‌هایی متعدد در طول انقلاب و چه در دفاع از حرم آل الله و نابودی پدیده شوم داعش و چه در کمک به آسیب دیدگان ناشی از بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله و ..
بسیج در عرصه محرومیت زدایی همیشه پیشرو بوده و امروز هم که بیماری کرونا در کشور فراگیر شده است در یاری رساندن به کادر بهداشت و درمان لحظه‌ای غفلت نکرده و با تمام قوا در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا فعال بوده و هست.
بدین وسیله فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد تشکیل نهاد مقدس بسیج که با شعار (بسیج پیشر‌و خدمت و امید آفرین) مزیّن گشته است را به همه فرماندهان و بسیجیان و رزمندگان دلاور و دریادل شهرستان ابرکوه تبریک عرض می‌نمایم و امیدوار هستم که با ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیجی بین مسئولین کشور و آحاد مردم در تمامی عرصه‌ها علی الخصوص در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و در راستای تحکیم نظام و انقلاب اسلامی گامی موثر برداریم؛ و من الله توفیق .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه سرهنگ دوم پاسدار مهدی ابرقویی

ارسال نظرات
آخرین اخبار