اجرای سرود‌های محله محور و اهدای کارت ایثارگر به رزمندگان

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: امروز در دومین روز هفته بسیج با نام بسیج فرزند مسجد، خادم مردم، گروه‌های سرود در محلات اجرای برنامه کردند و کارت ایثار نیز برای رزمندگان صادر شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۵۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ غلامرضا شهابی با اشاره به اینکه روز یکشنبه به نام بسیج مطالبه گر و عدالت خواه نام دارد افزود: در این روز گشت‌های محله محور رضویون به منظور کاهش سرقت‌ها انجام می‌گیرد تهیه بسته‌های معیشتی توسط حوزه‌های مقاومت و اهدا آن به خانواده زندانیان از دیگربرنامه هاست.
وی اضافه کرد: دوشنبه با نام بسیج سبک زندگی ایرانی اسلامی نامگذاری شده که گروه نمایش با عنوان حاج قاسم سلیمانی در این روز اجرای خود را آغاز می‌کند. روز سه شنبه هم با نام بسیج ولایی، انقلابی و تمدن ساز نام گرفته و در این روز بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه مالک اشتر بیان داشت: بسیج نیروی مقاومت ملت ایران عنوان روز چهارشنبه در هفته بسیج است که در این روز زنگ ایثار در مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش نواخته می‌شود رزمایش کمک‌های مومنانه نیز در این روز برگزار خواهد شداقلامی که با مشارکت مراکز خیریه تهیه شده است.
سرهنگ شهابی عنوان کرد: در روز پنجشنبه که آخرین روز هفته بسیج است به عنوان بسیج حرکت مومنانه و ایثارگری نام گرفته، و در این روز نهال کاری در بخش مرکزی، و اعزام تعدادی از گروه‌های جهادی را به مناطق محروم استان برای خدمت رسانی خواهیم داشت.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات