فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

نگاه سپاه و بسیج خدمتگزاری به مردم است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت : نگاه تمام سپاه و بسیج خدمتگزاری به مردم است.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۷۱
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرتیپ دوم پاسدار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در جمع بسیجیان بندرسیریک بمناسبت هفته اظهارداشت:بسیج همواره جلو دار، پیشرو و علمدار و جهادگر در همه ی عرصه ها بوده و هرجا تفکر بسیجی حاکم باشد شکوفایی، تعالی و موفقیت نیز آن جا خواهد بود و اکنون جامعه ی امروزی ما نیازمند این تفکر بسیجی و جهادگرانه است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ابرازداشت، علیرغم تمام مشکلاتی که در کشور داریم اما ما هرگز بن بست نداریم چرا که مردم و بسیج همیشه همراه مسئولین هستند و در سال جاری286هزار بسته های معیشتی تحت عنوان قرارگاه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به ارزش بیش از80میلیارد تومان بین افراد نیازمند توزیع شدو این خود یکی از همین همدلی و وحدت مردم، بسیج و مسئولین است.

وی اضافه کرد، در سال جاری400میلیارد تومان مردم و خیرین در بحث ساخت و سازها از مدارس، خانه عالم، خانه نیازمندان، مساجد، طرح های آبرسانی، زمین چمن و انواع پروژه های محرومیت زدایی به هم استانی های خود کمک کرده اند و بسیج نه برای فرد، گروه، جریان و یا حزب خاصی نیست و فقط برای مستمندان ، پا برهنگان و مستضعفان است.

سرتیپ دوم پاسدارسالاری اضافه کرد، بسیج از بدو تولد برای نظام اسلامی منشا خیر و برکات بوده و همواره درخت پرثمر، پرطراوت و پر اثر برای آحاد جامعه بوده است و برکات بسیج از زمان پیدایش در کنار مسئولین در دفاع مقدس، و تا امروز ادامه دارد و این بسیج شجره طیبه بزرگترین شبکه فرهنگی و نظامی در دنیاست که مصداق تمام وکمال تهدید به فرصت است.

وی درپایان گفت، بسیج چیزی برای پایان ندارد و همیشه و در همه عرصه هاخواهد بود و هرجا این شجره الهی حضور پیداکند منشا خیر وبرکت است و تمام نگاه بسیج و سپاه خدمت گذاری بی منت به مردم است.

ارسال نظرات