نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور در صحنه و پیشرو بودن بسیج از مطالبات رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: : مطالبه مقام معظم رهبری پیشرو و در میدان بودن بسیج است و در بیانات اخیرشان نیز توصیه کردند که جوانان مومن و صالح انقلابی که از مصادیق بسیجی است در صحنه حضور یابند.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار با جمعی از بسیجیان  به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده در خصوص فعالیت‌های بسیج امیدوارکننده بود و چارچوپ‌ها و ساختارهای ارائه شده نشان از کارآمدی این نیروست،گفت: امروز شناسنامه بسیج پرافتخار، پر برکت و مملو از ایثار و رشادت است، امروز خواست رهبر معظم انقلاب، پیشرو بودن بسیج در عرصه‌های مختلف است.

 

وی با بیان اینکه بسیج طی عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی داشته است، افزود: امروز نیز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور دارد و توانسته است نقش مهم و تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

 

امام جمعه زنجان شناسنامه بسیج را مملو از فرهنگ‌غیرت، ولایتمداری، شجاعت و ایثار عنوان کرد و افزود: مطالبه مقام معظم رهبری پیشرو و در میدان  بودن بسیج است و در بیانات اخیرشان نیز توصیه کردند که جوانان مومن و صالح انقلابی که از مصادیق بسیجی است در صحنه حضور یابند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان رزمایش مواسات،همدلی و کمک مومنانه را ارزشمند عنوان کرد و افزود: کارهای بزرگی برای دستگیری از نیازمندان در قالب این رزمایش انجام شد.

 

آیت‌الله خاتمی برضرورت توجه و اهمیت به حلقه‌های صالحین برای روشنگری تاکید کرد و گفت: آخرین نسخه ارائه شده از سوی مقام معظم رهبری روشنگری حلقه‌های صالحین است.

 

وی حضور بسیج در عرصه محرومیت زدائی را موجب دلگرمی  مردم به خدمات نظام عنوان کرد و گفت: حضور یک روحانی در کنار فعالیت‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی اثرگذار بوده و موجب ارائه خدمات ارزشمند می‌شود.

ارسال نظرات