خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فارسان:

فرهنگ بسیج به معنای احساس مسئولیت در قبال مردم و انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه فارسان گفت: فرهنگ بسیج به معنای احساس مسئولیت در قبال مردم و انقلاب و تلاش جهادی همراه با روحیه انقلابی جهت رفع مشکلات است.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۱۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، نشست بصیرتی با حضور تعداد محدودی از مسولان  حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی خواهران فارسان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این نشست با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج، گفت: همه بسیجیان باید قبل از انجام هر کاری ابتدا اصول و مراتب بهداشتی را رعایت کنند چرا که این ویروس منحوس را اگر جدی نگیریم خسارات جبران ناپذیری را به ما و اطرافیان ما وارد خواهد کرد که دیگر قابل جبران نخواهد بود.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در ادامه عنوان کرد: هفته بسيج بهترين فرصت براي بازخواني عملکرد و بررسي نقاط قوت و ضعف اين شجره طيبه انقلاب و يادگار امام راحل است. بسیجیان امروز به بازوان قدرتمند و ستون قابل اتکای برای نظام تبدیل شده اند که در تمامی عرصه ها می توان روی قدرت و تلاش جهادی آنها حساب کرد، لذا شناخت نقاط ضعف و قوت این نهاد انقلابی امری ضروری است.

یزدانی گفت: بسیج بدون تفکر بسیجی معنایی ندارد و چه بسا بسیاری از افراد هستند که عضو بسیج نیستند و کارت شناسائی بسیجی ندارند، اما تفکر بسیجی و انقلابی دارند و از هرلحاظ بسیجی واقعی هستند؛ لذا بسیج بدون تفکر بسیجی و انقلابی معنایی ندارد.

وی افزود: فرهنگ بسيجي به معناي احساس مسئوليت در قبال مردم و انقلاب و پيشتازي در عمل به ارزشهاي دين و انقلاب و فراگير شدن آن و هر چقدر این فرهنگ در جامعه گسترده تر شود ضريب عزت و اقتدار واقعي نظام اسلامي ما بالاتر خواهد رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار