مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: بحث مدافعان حرم نشان داد بسیج رو به تکامل است. ما صد هزار درخواست از طرف بسیجی ها برای اعزام به سوریه و عراق داشتیم اما اجازه اعزام نداشتیم.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۶۴
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی مسئول اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان بسیج مستضعفین با حجت‌الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین دیدار و با اهدای لوح تقدیری هفته بسیج را به ایشان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در این دیدار طی سخنانی با اشاره به اقدامات بسیج در مقابله با کرونا اظهار داشت: بسیج در بحران کرونا معین وزارت بهداشت بوده است. در تمام عرصه ها ما با وزارت بهداشت همکاری کرده ایم.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی در سراسر ایران در حال اجرا است و گروههای بسیجی بزرگی در محلات حاضر شده و بحث غربالگری را انجام می دهند. در تمام مراحل بسیج در بحث کرونا در خط مقدم بوده است.

ایشان با اشاره به بحران ماسک در ابتدای شیوع کرونا گفت: اگر بسیج مداخله نمی کرد این بحران ادامه پیدا می کرد. بسیج اصناف خیلی همکاری کرد و این ها به تحریم ارتباطی نداشت. با تدبیر رهبر انقلاب که فرمودند به دولت کمک کنید بسیج بسیار موثر عمل کرد.

وی در ادامه با اشاره به طرح کمک های مومنانه گفت: بسیج در کمک های مومنانه هدفمند در توزیع کمک به خانواده‌های نیازمند عمل کرد و خانواده‌ها را از قبل شناسایی کرد. بحث کشف احتکار ها و انبارها دیگر فعالیت موثر بسیج بود.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به سالگرد حوادث آبان ماه گفت: هفته گذشته هزاران فراخوان زدند اما الحمدالله اتفاقی نیفتاد. در این اوضاع فشار تحریم و جنگ روانی هر کاری می کنند نمی‌توانند مردم را به خیابان بیاورند و دیدم یک جایی نوشته بودند مردم ایران را سحر و جادو کرده اند.

ایشان با بیان اینکه ما حدود ۵۰ هزار پایگاه مقاومت محلات داریم، گفت: حضرت آقا در مورد خیلی از شخصیت ها مانند شهید صیاد شیرازی فرمودند او هم یک بسیجی بود و بسیجی چتری است که روی همه قرار دارد و همه جا هست.

نمایندگی ولی فقیه در بسیج با بیان اینکه حضرت آقا بسیج را بزرگترین شعبه فرهنگی و اجتماعی سراسر دنیا عنوان کرده اند، گفت: ایشان بسیج را شبیه افسانه دانسته اند. بسیج در سیل، زلزله و همه جا حضور دارد.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به شهدای مدافع حرم گفت: بحث مدافعان حرم نشان داد بسیج رو به تکامل است. ما صد هزار درخواست از طرف بسیجی ها برای اعزام به سوریه و عراق داشتیم اما اجازه اعزام نداشتیم.

حجت الاسلام سید محمد قاضی مسئول اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: انشاالله ما هم همیشه بسیجی بمانیم. معجزه بسیج اگر در جنگ نبود ما به مقصود نمی‌رسیدیم.

وی افزود: الان چهار دهه است که بسیج فعالیت می‌کند و به تناسب زمان رشد کرده است و الگویی برای یمن، سوریه و عراق شده است. این از معجزات است و دنیای استکبار با آن همه دبدبه و کبکبه نتوانست چنین کاری انجام دهد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها