امام جمعه سرخ‌رود:

بسیج خار چشم استکبار است

امام جمعه سرخ رود با تاکید بر ایکه نیروی بسیجی و تفکر بسیجی آن قدر در جمهوری اسلام درخشیدند که پرتو این درخشش ملت‌های آزاده را در منطقه فرا گرفت، اضافه کرد: بسیج خار چشم استکبار است.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۷۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده امام جمعه سرخ رود صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته بسیج، با اشاره به اینکه  بسیج مستضعفان شجره طیبه‌ای بود  که حضرت امام راحل  بنیان نهاد و ما تا امروز از ثمرات و برکات آن در حال بهرمند شدن هستیم، گفت: به فرموده امام خامنه‌ای بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحنا لتراب مقدمه فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیارمند است و این موضوع را ما در طول ۴۱ سال از گذشت انقلاب به وضوح شاهد بوده و خواهیم بود.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان این مطلب که  آن زمان که دشمن بعثی سودای تجاوز و تسلط بر ایران اسلامی را داشت، بسیج به ندای امام و، ولی خود لبیک گفت، افزود: لبیک بسیج به ندای امام آن حماسه عظیم را آفرید که در تاریخ ماندگار شد، خاک خوزستان و ایلام و کرمانشاه و... از خون این دلاور مردان گلگون شد، اما یک وجب از این خاک در دست متجاوز باقی نماند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده  با تصریح بر اینکه در زمان بلایا و مشکلات، بسیج پیشگام همه اقشار در خدمت رسانی است، تصریح کرد: در سیل و زلزله و در کمک و خدمت رسانی در زمان همه گیری ویروس کرونا، بسیج جانفشانی کرد و حضور موثر داشت.

امام جمعه سرخ رود با تاکید براینکه نیروی بسیجی و تفکر بسیجی آن قدر در جمهوری اسلام درخشیدند که پرتو این درخشش ملت‌های آزاده را در منطقه فرا گرفت، اضافه کرد: از عراق و سوریه گرفته تا لبنان و یمن با تاسی از تفکر بسیجی به سازمان دهی نیرو‌های مردمی و حشد الشعبی و ... اقدام کردند و خار چشم استکبار و اذنابش در منطقه و جهان شدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده در ادامه با بیان اینکه در این برهه دشمن با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای سنگین تلاش گسترده‌ای را برای تضعیف تفکر بسیجی و انقلابی انجام داد ، تاکید کرد: ما آنجایی ضربه خوردیم که بعضی از مسئولین و دولت مردان با دشمن در این زمینه هم نوایی کردند، لذا در این زمان بسیج و تفکر بسیج را در زمینه اقتصادی و عمرانی و تولیدی و سازندگی به حاشیه راندند و در نتیجه دچار صدمات سنگینی شدیم.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که  بسیج یعنی نیروی کارامد کشور برای همه میدان ها؛ اضافه کرد:  امروز بسیج باید با تشکیلات منسجم، تخصص، تلاش بی وقفه و جهادی در صحنه بودن و مهم‌تر از همه ایمان و اخلاص در جهت این رهنمود رهبر جامعه برآید و تا آن را به صورت اَتَمّ و اَکمل به منصه ظهور نرسانده از پای ننشیند.

انتهای یپام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار