فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفت‌وگو با «بسیج»؛

بسیج نماد اخلاص و خدمات رسانی صادقانه به مردم است

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد گفت: یکی از مهم ترین رمزهای ماندگاری و موفقیت نظام ، تفکر و مجاهدت بسیج در عرصه های مختلف است.
کد خبر: ۹۲۹۵۲۹۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد ترابی فرمانده سپاه اشتهارد به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج و بسیجی نماد اخلاص و نشان خدمت خالصانه و بی منت به مردم است.

بسیج نماد اخلاص و خدمات رسانی صادقانه به مردم است

وی تفکر بسیجی را ضامن بقای ارزش های انقلاب و آرمان های نظام اسلامی دانست و افزود: یکی از مهم ترین رمزهای ماندگاری و موفقیت نظام ، تفکر و مجاهدت بسیج در عرصه های مختلف است.

فرمانده سپاه اشتهارد بیان کرد: ایمان به خدا و خلوص نیت یکی از مهم ترین شاخصه و خصوصیات بسیج و بسیجی است چرا که بسیجیان در طول دوران زندگی خود بر اساس اعتقاد ،مسئولیت پذیری و ایمان به خدا عمل می کنند.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال هفته بسیج ، خاطر نشان کرد: از مهم ترین برنامه های هفته بسیج ناحیه اشتهارد می توان به برنامه هایی چون اهدا تبلت به دانش اموزان نیازمند،ویزیت رایگان خدمات بهداشتی ،رزمایش کمک مومنانه،اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقات قرانی و فرهنگی،دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده و غیره اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها